کد مطلب: ۵۷۹۳۴۴

منع تردد شبانه لغو می‌شود؟

منع تردد شبانه لغو می‌شود؟

به گفته فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در استان تهران، پیشنهاد تعلیق سه هفته‌ای منع تردد شبانه در تهران باهدف انجام واکسیناسیون شبانه‌روزی به نهاد‌های ذیربط ارائه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیرضا زالی در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون بانک ملت گفت: این ستاد پیشنهاد تعلیق سه هفته‌ای منع تردد شبانه را در تهران با هدف انجام واکسیناسیون شبانه‌روزی به نهادهای ذیربط داده است.

او ادامه داد: مراکز شبانه‌روزی واکسینایون در حال راه‌اندازی هستند و مرکز واکسیناسیون شاه عبدالعظیم حسنی برای تلقیح شبانه‌روزی واکسن راه‌اندازی شده است و طی چند روز آینده چند مرکز دیگر هم افتتاح خواهد شد.

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون بانک ملت

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم گفت: مرکز واکسیناسیون در راستای گسترش واکسیناسیون مردم راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: این مرکز از ۸ صبح تا ساعت ۱۹ دایر است و تزریق واکسن کرونا را انجام خواهد داد. امروز ظرفیت واکسیناسیون این مرکز۸٠٠ تزریق در روز است و در صورت تامین واکسن این ظرفیت قابل افزایش است.

او با اشاره به اینکه این مرکز محدودیتی برای تزریق ندارد، گفت: ترزیق واکسن را امروز از همکاران آغاز کردیم و تا چند روز آینده این مرکز در سایت سلامت وزارت بهداشت وارد خواهد شد و از آن به بعد عموم مردم هم می توانند از این مرکز استفاده کنند ( باشگاه خبرنگاران جوان )

به گزارش تجارت‌نیوز، موضوع ادامه منع تردد شبانه، همزمان با راه‌اندازی واکسیناسیون شبانه‌روزی، مورد توجه کاربرانی از شهرهای دیگر از جمله شیراز نیز قرار گرفته است و آنها در فضای مجازی انتقاداتی را نسبت به این موضوع مطرح کرده‌اند.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ابراهیمیان

    سلام.خسته نباشید.ممنون از این خبر.واقعااین طرح وسیله ای شده که فقط راهنمایی و رانندگی بتونه خودروها را جریمه کنه،بنده حقیر ۴۰۰ هزارتومان فقط به خاطر این طرح جریمه شدم،آخه ویروس کرونا صبح تا ساعت ۱۰ شب خوابه و از ساعت ۱۰ به بعد تا ۳ بامداد بیدار می شه ومیاد بیرون و آدمها را درگیر می کنه.