کد مطلب: ۵۶۵۶۰۱

۵۰۰۰ خودرو از ورودی‌های استان مازندارن بازگردانده شدند

۵۰۰۰ خودرو از ورودی‌های استان مازندارن بازگردانده شدند

سرپرست پلیس راه استان مازندران گفت: در این تعطیلات تا این لحظه بیش از ۴۰۰۰ خودرو اعمال قانون و بیشتر از ۵۰۰۰ دستگاه خودرو بازگردانده شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرهنگ هادی عبادی در ساری درباره آخرین وضعیت راه‌های ورودی و خروجی استان مازندران و تعداد جریمه شدگان و بازگشت داده شده به مبداء، اظهار داشت: از ساعت ۱۸روز دوشنبه بیست و هشتم خرداد ماه تا ساعت۷ صبح روز دوشنبه چهارم مرداد ماه با تدبیر سردار فرمانده محترم انتظامی استان تشدید اقدامات کنترلی نیروی انتظامی استان و پلیس راه استان در ۶ نقطه ورودی مازندران، به اجرا درآمد.

وی افزود: بیش از ۱۰۰نفر نیروی پلیس راه و انتظامی در قالب ۳۰ واحد گشت به این ماموریت گمارده شدند، این چند روزه تا این لحظه بیش از ۴۰۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و بیشتر از ۵۰۰۰ دستگاه خودرو به مبدأ بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعداد ۵۸۴۹۸ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۵۳۱۴ دستگاه خودرو به مبدأ باز گردانده شدند.

عبادی در پاسخ به این پرسش که ضمنا" مسافران زیادی با پلاک های غیربومی در سطح خیابان‌ها و سواحل و تفرجگاه‌های استان دیده می‌شوند و گفته می‌شود که هیچ محدودیتی اعمال نمی‌شود و اگر هم شود، به صورت مقطعی است. آیا این موضوع صحت داره اگر خیر پس این‌همه مسافر با پلاک‌های غیربومی داخل مازندران چه می‌کنند، گفت: مشاهده تعداد محدودی از پلاک‌های غیر بومی درسطح راههای استان ناشی از چند علت می باشد، تعدادی از این پلاکها کارکنان کادر درمان کشور و افرادی با داشتن بیمار و تعدادی هم از مالکان پلاک‌ها، مازندرانی‌های ساکن استانهای تهران، البرز و استان‌های دیگر هستند که با مقاومت از بازگشت به مبدأ عامل اختلال در محل اجرای طرح می شوند.

وی افزود: این دست از پلاک‌های غیربومی، مازندرانی‌های هستند که در سال‌های گذشته با مدارک قانونی پس از اخذ پلاک‌های استان تهران در مازندران زندگی می‌کنند و یا افرادی که در مازندران املاک و سکونت فصلی دارند.

منبع: تسنیم

جدیدترین اخبار مربوط به ویروس کرونا را در صفحه کرونا تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.