کد مطلب: ۵۸۶۶۱۴

مدال طلا برای دلخانی / سومین مدال ایران در کشتی فرنگی

مدال طلا برای دلخانی / سومین مدال ایران در کشتی فرنگی

میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان پیروز شد و به مدال طلا دست یافت. مدال طلای دلخوانی، سومین مدال ایران در این مسابقات است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سومین مدال طلای کشتی فرنگی در مسابقات چهانی اسلو به دست آمد.

میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان برابر کشتی‌گیر گرجستانی با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و قهرمان جهان شد (مهر).

در ادامه رقابت‌های جام جهانی کشتی نروژ، امشب دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مصاف لری آبولادزه از کشور گرجستان رفت. کشتی‌گیر گرجی در مرحله یک هشتم نهایی سلطان را از قزاقستان شکست داد. در یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد شیمیزوی ژاپن گذشت و در نیمه نهایی نیز توانست با نتیجه قاطع ۷ بر ۱ از سد اریک توربای مجار گذشت.

در این سو دلخانی ابتدا منسکه از آلمان را با نتیجه ۹ بر ۰ شکست داد. پس از آن کشتی گیر اوکراینی را پشت سر گذاشت و در نیمه نهایی محمدوف از آذربایجان را ۹ بر ۰ مغلوب کرد و راهی فینال شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی باید امشب از ساعت ۲۱ به مصاف کشتی‌گیری از روسیه برود. نظیر عبداللهوف رقیب جدی گرایی برای رسیدن به مدال طلای جهان خواهدبود.

گرایی ابتدا کشتی گیر ژاپنی را در شرایطی که از وی عقب بود، با ضربه فنی از رقابت‌ها حذف کرد. سپس در کشتی با نماینده آذربایجان موفق شد با امتیاز عالی در ۱ دقیقه پیروز شود و در نیمه نهایی در میان بهت همگان در آخرین لحظه موفق شد کشتی گیر گرجستان را حذف کند (شهرآرانیوز).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تجارت نیوز چه ربطی به ورزش داره؟کار تو خراب کردن اقتصاده نه ورزش