کد مطلب: ۶۷۱۱۶۹

اروپا و آمریکا درباره ایران مذاکره می‌کنند

اروپا و آمریکا درباره ایران مذاکره می‌کنند

سران تروئیکای اروپا و ایالات متحده آمریکا فردا درباره برنامه هسته‌ای ایران و صادرات نفت کشورمان دیدار و گفتگو می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نشست مشترک سران تروئیکای اروپا و ایالات متحده آمریکا چه تاثیری در روند مذاکرات برجامی دراد؟

به نقل از همشهری ، دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که سران کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایالات متحده در صدد هستند تا فردا (سه‌شنبه) در حاشیه‌ نشست هفت کشور بزرگ اقتصادی جهان موسوم به گروه هفت (G۷)، در خصوص برنامه هسته‌ای ایران و همچنین صادرات نفت جمهوری اسلامی بحث و گفتگو کنند.

روزنامه تایمز هند گزارش کرد، یکی از مقام‌های دولت فرانسه اعلام کرد که مذاکرات چهارجانبه در حاشیه نشست‌های G۷ در خصوص طیفی از موضوعات و همچنین «موضوع نفت» و «تمایل برای توقف اشاعه» بحث و گفتگو خواهد شد اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز در پیامی توئیتری به تشریح نتایج سفر خود به تهران پرداخت و افزود که در این سفر بن بست اخیر مذاکرات وین برای برچیدن تحریم‌های ایران رفع گردید.

بر اساس این گزارش، جوزف بورل در صفحه توئیتر خود نوشت: نتیجه مهم سفر من به ایران این است که بن بست اخیر را رفع کردیم و مذاکرات متوقف شده پیرامون برجام از سرگرفته خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خخخ صدرصد به تفاهم میرسن الان اروپا بخاطر نفت و گاز به مشکل خورده اومدن دنبال ایران ولی ارباب پوتین چند روز پیش وزیر خارجشو فرستاد ایران و دستورات لازم داد