کد مطلب: ۴۶۷۸۲۰

رئیس‌جمهور:

مردم باید همه‌چیز را به بورس بسپارند

مردم باید همه‌چیز را به بورس بسپارند

رئیس‌جمهور گفت: با شرایطی که بورس نشان می‌دهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن روحانی طی سخنانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت گفت: اعتراف میکنم که روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم، در کنار کرونا، تحریم و در کنار تحریم، تحریف و در کنار تحریف، تهدید را داریم و نیز رسانه‌هایی که در خارج از کشور سعی می‌کنند امید را در کشور از میان ببرند که در این زمینه خبرنگاران و رسانه‌های داخلی می‌توانند اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه امروز دیدیم که یک بخش پتروشیمی ما با سرمایه‌گذاری فرهنگیان عزیز افتتاح شد که این برای ما بسیار خوشحال کننده است، گفت: به هر حال آنهایی که کارمند هستند و حقوق ثابت دارند، وقتی بازنشسته می‌شوند، این حقوق ثابت و کمتر می‌شود و باید چیزی در کنار آن باشد که در دوران بازنشستگی آن را جبران کنند و آن هم صندوق‌هایی است که امروز فعال است و ان‌شاءالله می توان با شرایطی که بورس ما فراهم می‌کند، این صندوق‌ها می‌توانند فعال‌تر شوند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: با شرایطی که بورس دارد صندوق‌های ما می‌تواند فعال‌تر بشود. بخش دولتی به تدریج بعد از سرمایه‌گذاری و به ثمر رساندن باید کم کم کنار بروند و صاحب سهام باشند و این برای آینده فعالیت آنها ثمربخش‌تر است.

روحانی گفت: با شرایطی که بورس نشان می‌دهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من قرار هست یک گلدانی بزنم از فردا یک شرکت سهامی عام تاسیس میکنم و وارد بورس میکنم لطفا سهام شرکت ما رو هم بخردد چون خیلی پول لازم هستم

  • ناشناس

    ميبينم كه به همه اونايي كه از بورس بد گفتند و با ديده شك بهش نگاه مي كنن حمله شده. براي همين اولاً اينو بگم كه من تازه وارد نيستم. ثانياً اونايي كه بازار سرمايه رو مي فهمن بايد حداقل به اين اعتراف كنن كه بازي حقوقي ها در بورس مخصوصاً طي دو هفته اخير به شدت زياد بوده. ثالثاً هر موقع روحاني راجع به چيزي اطمينان داد، فاتحه اون چيز خونده شد.
    بنابراين قبول كنين كه اوضاع بورس چندان كه ادعا ميشه پايدار نيست و مردم حق دارن با ديده شك و ترديد بهش نگاه كنن.

  • ناشناس

    این برای شما خوب خواهد شد.یابرای مردم.اقای روحانی مادر من ۸۵ سال داره مریضه.لطف کن بزار زندگیمون خوب وبد کنیم دست از سر ما بردار.

  • خسته

    اول پول سهام عدالتو بدید بعد تبلیغ بورس کنید فردا واسه پولمون خواهش تمنا کنیم

  • سیب

    لبیک
    سپردیم
    حالا چی میشه آقا

  • ناشناس

    خیلی نامردین

  • سید مهدی

    دقیقا3 روز بعد از این مصاحبه سقوط تاریخی بورس رخ داد
    وشاخص از 2.100.000 به 1.500.000 رسید که در تاریخ بورس ایران بی سابقه بوده
    آیا این صداقت است؟؟
    مردمی که در بورس سرمایه گذاریکردن به خاک سیاه نشستن بیچاره شد به امید سود آمدن و با نصف پول اولیه شون خارج شدن چه کسی پاسخگوست .
    دروغ بخاطر کیسه کردن مردم بیچاره

  • ناشناس

    دیگه هیچ اعتمادی بهشون نیست.

  • ناشناس

    خدا رو شکر گول تو رو نخوردم و به بورس وارد نشدم دیکه حرف هیچ مسولی رو قبول ندارم شما یع پالایش دادین 5 میلیون کردینش 2میلیون این کجاش توزیع ثروت بین احاد ایرانی بود اقای روحانی بترس از خشم مردم

  • فرزاد

    امروز شش اردیبهشت ۱۴۰۰ هست …
    بعضی وقتا برمیگردم این خبر رو دوباره میخونم … خوندن نظرات این پست پر از عبرته برای همگان و از جمله خودم
    و اینکه چطور یه اقلیتی متوجه موضوع شدن اما اکثریت نه