کد مطلب: ۵۱۰۶۸۲

مزایای استفاده از محصولات تبلیغاتی در رونق کسب و کار  | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

مزایای استفاده از محصولات تبلیغاتی در رونق کسب و کار  | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

الزاما هدایای تبلیغاتی در خارج از سازمان‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، امروزه شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با هدف ایجاد انسجام و هماهنگی و همچنین نظم بصری به استفاده از اقلامی چون بج سینه، پرچم‌های رومیزی و تشریفات و … روی آورده‌اند. این امر تاثیر قابل توجهی در حفظ پرستیژ کاری و معرفی شرکت به مشتریان و همکاران دارد.در این مقاله از شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت، می‌خواهیم به معرفی چنین هدایای تبلیغاتی بپردازیم… با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین وظایف کسب و کارها و مجموعه‍ها، چه کوچک و چه بزرگ، جلب توجه مشتریان و به دست آوردن مشتریان جدید در میان رقبا است. امروزه همه به نحوی در تلاشند که از بازار رقابتی کم نیاورند و بتوانند خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنند و محصولات خود را به فروش برسانند و نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

برخی از محصولات تبلیغاتی برای معرفی مجموعه و اصالت کالا در درون خود سازمان‌ها بکار برده می‌شوند و همانند لوگو، نمایانگر برند و اصالت شما می‌باشند. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس اینترنتی " bahargift.com " تولید کننده و مجری انواع هدایای تبلیغاتی و محصولات تبلیغاتی با چاپ منحصر به‌فرد و بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد. در زیر نمونه ای از این محصولات برای شما معرفی کرده‌ایم:

بج سینه ( نشان سینه | بج کت )

بج سینه که به نام‌های نشان سینه | گل سینه | اتیکت سینه | سنجاق سینه | پلاک سینه | نشان کت و لباس | پلاک کت | پانچ سینه | بج کت در بازار موجود می‌باشند، یکی از اقدامات مهم که شرکت‌ها و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی انجام می‌دهند سفارش بج سینه است. استفاده از بج سینه در ارگان‌های دولتی به خاطر شناسایی سمت و کار فرد می‌باشد. به عنوان مثال لوگو بانک ملت که برای عموم آشناست بر روی بج حک شده است و تمامی کارمندان بانک هم از آن استفاده می‌کنند و ارباب رجوع به راحتی شغل فرد را توسط نشان سینه تشخیص می‌دهند.

یکی از دلایل دیگر که از بج سینه استفاده می‌کنند برای اثبات تبعیت از آن شرکت به عنوان انسجام و هماهنگی بین پرسنل اشاره کرد به نحوی که همه کارمندان و افرادی که پرسنل یک مجموعه هستند از یک نشان خاص برروی پیراهن و کت یا مانتو و مقنعه خود استفاده می‌کنند که این نشان فقط مختص این مجموعه بوده و افرادی که از آن استفاده می‌کنند تابع این مجموعه می‌باشند و به آسانی قابل تشخیص هستند.

روش تولید بج سینه به چه صورت است؟

شماره یک : روش برش به صورت دستی نشان سینه (بج سینه) : در این روش بعد از فرآیند پرداخت و کپی و اسیدکاری روی ورق برنز، طرح مورد نظر ما در بج با اره به صورت دستی برش می‌خورد و پس از نصب گیره با یکی از فلزهای طلا یا مس و نیکل آبکاری شده، در این روش بعد از اتمام کار، بج سینه‌ها را با رنگ کاری به صورت دستی می‌توانید تهیه کنید.

شماره دو : روش قالبی در تولید بج سینه : در این روش تولید بج سینه با قالب‌گیری از طرح و به صورت ریخته‌گری با فلز سرب ساخته می‌شود و بعد از فرآیند ریخته‌گری و مونتاژ و تمیزکاری، بج‌ها مانند بج سینه‌های دستی آبکاری می‌شوند.

شماره سه : روش پلی استر : در این روش لوگو مورد نظر پس از چاپ شدن روی کاغذ، داخل آن قرار می‌گیرد و لایه شفافی از رزین آن را پوشش داده، توجه کنید که این روش برای بج سینه‌های دایره‌ای و مربعی شکل بسیار مناسب می‌باشد.

شماره چهار : روش حک و لیزر : یکی دیگر از روش‌های مختلف تولید بج سینه، حک و لیزر است که در این روش، لوگو مورد نظر به وسیله دستگاه حکاکی لیزری روی ورق‌های مولتی استایل حک می‌شود.

انواع متریال استفاده شده در تولید بج سینه :

انواع جنس‌های بج سینه می‌تواند بج سینه جنس برنج | بج سینه جنس استیل | بج سینه جنس مولتی استایل | بج سینه جنس آلومینیوم و حتی بج سینه‌های ریخته‌گری می‌تواند باشد، اما بهترین نوع و عرف آن برنج است.

بج سینه سرب (ریخته‌گری) : این نوع از بج سینه به صورت عمده تولید شده و در تیراژهای بالا بایستی انجام شود (حدود ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰) و بج سینه سرب به برجسته بودن نیاز دارد، این بج سینه از متریال جنس سربی استفاده شده و غالبا بج سینه‌های نظامی | سردوشی | مدال‌های نظامی، همه آنها از جنس بج سینه سربی ریخته‌گری می‌باشند زیرا طرح ثابتی دارند. به عنوان مثال ، لوگو سپاه | لوگو ارتش | لوگو نیزوری انتظامی | لوگوی سرهنگی و … در تعداد تیراژ بالا تولید می‌شود و از قالب ریخته‌گری استفاده می‌شود. این نوع بج سینه به دلیل تیراژ بالا قیمت بسیار مناسبی دارد.

بج سینه مولتی استایل : این نوع از بج سینه با متریال مولتی استایل از ABS تشکیل می‌شود روی آن یک میکرونی از فلز می‌باشد. شبیه فلز و به رنگ فلز است. آبکاری فلز، هرچیزی می‌تواند باشد. بج سینه جنس مولتی استایل، جنس سبکی داشته و شبیه فلز می‌باشد. برای تولید بج سینه فقط می‌توان زمینه فلزی داشته باشیم با نوشته رنگ مشکی یا زمینه مشکی با نوشته طلایی، این آیتم بج سینه مولتی استایل به عنوان یک ضعف شناخته شده و یکی از معایب بج سینه مولتی استایل به حساب می‌رود. این نوع بج سینه برای تولید با سرعت بالا بسیار مناسبند به عنوان مثال مجموعه‌ای را در نظر بگیرید که می‌خواهد ۱۰ الی ۲۰ عدد بج سینه فوری و برای کوتاه‌ترین زمان سفارش دهند در این صورت از بج سینه جنس مولتی استایل استفاده می‌کنیم، که این نوع از بج سینه خیلی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه تولید این بج سینه با دستگاه لیزر بوده به این صورت که لوگو مورد نظر را حک نموده و برش داده و از پشت با چسب ۱۲۳ و یا چسب آهن می‌چسبند و پشت سوزنی یا مگنتی می‌کنند.

بج سینه آلومینیوم : این نوع جنس بج سینه از نظر سرعت تولید دقیقا شبیه بج سینه مولتی استایل است. با این تفاوت که نوع برش آن کمی سخت‌تر و دشوارتر است. یعنی اگر بج سینه‌های ما دور برش داشته باشند و بخواهیم دور بر لوگو انجام دهیم کار کمی دشوار می‌شود. بج سینه آلومینیومی بسیار زیبا هستند و انتخاب بسیاری از شرکت‌ها بج سینه‌های آلومینیومی است. مجموعه‌هایی که لوگو خود را به صورت Transparent طراحی کرده و رنگ خاصی برای لوگو نداشته و رنگ‌های لوگو تفکیک شده نیست و یا افرادی که روی رنگ لوگو بسیار حساسند و می‌خواهند تمامی جزئیات در بج سینه باشد، بج سینه آلومینیومی با روکش پلی استر را پیشنهاد می‌کنیم. بج سینه‌هایی که از جنس آلومینیوم می‌باشد روکش پلاستیکی داشته و نوع اتصال آن‌ها با آهن ربا می‌باشند.

بج سینه استیل : بج سینه‌های جنس استیل، بج‌هایی می‌باشند که از نظر محدوده برشی کمی دشوار بوده و بج‌هایی که نیاز به دور برشی دارند پیشنهاد ما این است که از متریال برنج استفاده نمایند. مزایای استفاده از این نوع بج سینه اولا رنگ آن می‌باشند که رنگ این نوع بج سینه ثابت بوده و از بین نمی‌روند. از جنس فلز میباشند، نوع اتصال آن سوزنی می‌باشد.

بج سینه برنج : بج سینه‌های برنجی رایج ترین بج سینه های موجود در بازارهستند و اکثر بج سینه ها با این جنس ساخته میشوند. از مزایای این نوع بج سینه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

به صورت مات و براق می‌تواند باشد و بج سینه عرف و یوزر پسند می‌باشند | توانایی رنگ شدن دارند | توانایی آبکاری خوب را دارند و هر نوع آبکاری بر روی آن قابل اجرا است (آبکاری طلا | آبکاری نیکل | آبکاری کروم | آبکاری نقره و حتی قلم کاری مس می‌توان بر روی آن اجرا کرد.) علت اینکه گاهی اوقات از برنج و گاهی اوقات از استیل استفاده می‌شود این است که بج‌هایی که به دوربری نیاز دارند، بج تقریبا خشک و نرم هستند و اره‌کاری روی آن خیلی راحت است اگر این متریال را با اره برش بزنند به راحتی برش می‌خورند.

مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده

بج سینه با آبکاری طلا | بج سینه با آبکاری نقره | بج سینه مات و براق | بج سینه پلی استر

بج سینه سرب (ریخته گری) | بج سینه مولتی استایل | بج سینه آلومینیوم | بج سینه استیل | بج سینه برنج

با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد

" bahargift.com "

2wedf 2

*************************************

چاپ هولوگرام ( هولوگرام اورجینال | هولوگرام دو بعدی و سه بعدی | هولوگرام باطل شونده )

برچسب هولوگرام به عنوان مطمئن‌ترین برچسب روی محصول شما شناخته می‌شوند و مهمترین دلیل آن این است که این لیبل، بعد از تولید به هیچ‌وجه امکان تکثیر مجدد وجود ندارد. با چسباندن هولوگرام بر روی کالایتان، می‌توانید اصالت محصول را ضمانت کنید و افراد با دیدن هولوگرام با خیال راحت محصول را خریداری نموده و علاوه بر مسئله امنیت جلوه زیبایی داشته و همین امر باعث افزایش زیبایی کالا می‌شود.

برای خرید برچسب هولوگرام، روش های متفاوتی وجود دارد که با انتخاب بهترین مرکز خرید، خیالتان آسوده می‌گردد که صفر تا صد طراحی و چاپ هولوگرام را به مجموعه‌ای مجرب سپرده‌اید و در نهایت محصولی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت دریافت خواهید کرد. هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی شما عزیزان می‌باشد شما بعد ثبت سفارش و ارائه لوگو و طرح خود، کار به قسمت طراحی رفته و بعد از طراحی به تایید شما مشتریان عزیز می‌رساند و بعد از تایید شما بزرگواران، اقدام به چاپ و ارسال به کارگاه‌های اختصاصی چاپ هولوگرام رفته و به چاپ می‌رسد. شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت، با تجربه چندین ساله و تولید انواع هولوگرام برای سازمان‌ها و کارخانه‌های معتبر و کسب افتخارات بسیار و با رزومه و نمونه کار قوی، قادر به تولید انواع هولوگرام در کوتاه‌ترین زمان می‌باشد.

مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده

هولوگرام اورجینال | هولوگرام دو بعدی | هولوگرام سه بعدی | هولوگرام وید | هولوگرام گچی

هولوگرام امنیتی و انواع هولوگرام های اختصاصی

با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد

" bahargift.com "

*************************************

پرچم تبلیغاتی ( پرچم رومیزی | پرچم تشریفات | پرچم T )

می‌توان گفت که استفاده از پرچم تبلیغاتی ، به عنوان یکی از شیوه های موثر جهت برندسازی و نشان دادن اهمیت لوگو هر کسب و کار و مجموعه‌ها محسوب می‌شود. در کل پرچم، تکه پارچه‌ای مستطیل شکل می‌باشد که طراحی خاص و منحصر به‌فردی داشته و غالبا به عنوان نماد و نشانه و هویت یک مجموعه به‌کار برده می‌شود. امروزه پرچم‌ها، به عنوان معرف مناسبی برای شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ و کوچک به‌شمار می‌آیند و به عنوان نشان دهنده هویت آن مجموعه به‌کار برده می‌شوند و تمامی برندهای بزگ و شرکت‌های غدر، در اقسی نقاط جهان از انواع پرچم‌های تبلیغاتی جهت امور تبلیغات خود استفاده می‌نمایند.

بعد از هدایایی تبلیغاتی مثل سررسید تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و دیگر موارد، امروزه توجه مخاطبین به پرچم جلب شده است. چاپ پرچم با لوگوی شما تاثیر به‌سزایی در برندسازی و شناساندن لوگو و نام شرکت‌تان می‌کند. امروز خوشبختانه استقبال از این مورد مؤثر تبلیغاتی رو به افزایش است، چرا که پرچم تبلیغاتی در کنار اعلام ماهیت وسیله‌ای زینت بخش و دکوری هم هست. دلایل زیادی جهت ضرورت چاپ پرچم وجود دارد که شما را راغب می‌کند به سمت چاپ پرچم بروید چاپ پرچم‌ها هم نیز راه‌حل‌های بزرگی برای جلب توجه هر عابر پیاده و سواره می‌باشند. هنگامی که باد می‌وزد و پرچم سازمان شما را تکان می‌دهد یک منظره خیره کننده و چشم‌گیری را ایجاد می‌کنند. البته با این حال، باید مراقب این باشید که چه چیزی روی آن‌ها چاپ می‌کنید. از آنجا که متن در پرچم به راحتی قابل خواندن نیست، مردم ممکن است علاقه خود را به پیام شما از دست بدهند. به همین دلیل است که به شدت توصیه می‌شود از یک طرح گرافیکی بسیار قوی و لوگو و یا نهایتا از یک کلمه بیشتر استفاده نکنید.

پرچم‌های تبلیغاتی در در اکثر اماکن تجاری و عمومی دیده می‌شوند، همان‌گونه که پرچم کشوری نماد آن کشور است و برای مردم آن کشور، قابل احترام است، به همان اندازه نیز پرچم اداره‌جات و مجموعه‌های مختلف برای اعضای آن مجموعه ارزشمند است. مثلا استفاده پرچم تبلیغاتی مجموعه‌ای که دارای لوگو و نام تجاری شرکت روی آن چاپ شده در کنار پرچم ایران در اتاق‌های کنفرانس و سمینار و مدیران باعث ارتقای جایگاه کسب و کار شما و مجموعه‌تان می‌شود.

مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده

پرچم تشریفات | پرچم T | پرچم ملل | پرچم ساحلی | پرچم لمینت | پرچم اهتزاز | پرچم رومیزی

با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد

" bahargift.com "

4rfgb 1

حال سوال اینجاست که چرا برای رونق کسب و کار خود از محصولات تبلیغاتی (چه درون سازمانی چه ارائه هدایای تبلیغاتی برای مخاطبین) استفاده می‌کنیم؟

اکثر کسب و کارها در تلاشند مشتریان زیادی را به دست بیاورند و در این راه از تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی استفاده مینمایند. از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها و روزنامه‌ها و مجلات گرفته تا بیلبوردها و بنرها و تراکت‌ها در فضای باز؛ در میان این روش‌ها یک روش مرسوم از قدیم‌الایام بوده است که چندین ساله مورد استفاده است و هنوزم قدرت تاثیرگذاری خود را دارند، این روش، ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان و همکاران و نمایندگان فروش است که مخاطبین را بسیار خوشحال می‌کند. ارائه یک فلش تبلیغاتی یا سررسید تبلیغاتی تاثیر مثبتی در راستای رونق کسب و کار شما می‌کند. زیرا همین هدیه‌های کوچک و اما بسیار کاربردی، باعث ایجاد تعاملات طولانی با مشتریان و دیگر مخاطبین شما میشود. با چاپ مناسب بر روی محصولات تبلیغاتی مورد نظر شما، نام برند و لوگو شما همیشه در معرض دید مخاطبین می‌شود و باعث می‌شود برند شما در ذهنشان ماندگار شود و هنگامی که محصول شما را نیازمندند مستقیما سراغ نام و نشان شما بیایند.

اگر از هدایای تبلیغاتی هوشمندانه و مدیریت شده و با برنامه‌ریزی دقیق مخاطبین هدف استفاده نماییم، سرمایه چندین برابر را به کسب و کار ما بازمی‌گرداند، انتخاب بهترین هدایا متناسب با مخاطبین هدف موضوع مهمی هستند که بایستی همواره مورد توجه قرار گیرند. این هدایای تبلیغاتی بایستی به گونه‌ای انتخاب شوند که در وهله اول تهیه آن برای شما به صرفه باشد و در وهله بعدی توسط مخاطبین مورد پسند باشد و موجب رضایت و خشنودی آنها شود و برای آنها کاربردی بوده و بتواند برای طولانی‌مدت از آن استفاده نمایند.

شما قادرید بر حسب حوزه فعالیت خود، هدایای تبلیغاتی درخور و مناسبی را تدارک ببینید و به دست مخاطبین خود برسانید. به همین دلیل بایستی تمامی هزینه و انرژی صرف شده به طور هدفمند به سمت مشتریان واقعی خود صورت گیرد. اگر این اقدامات به درستی انجام شود علاوه بر برندسازی و معرفی نام و نشان شما به مخاطبین هدف، تعداد مشتریان و در پی آن سود شما افزایش می‌یابد و موجب رضایت مشتریان فعلی شده و آنها را برای داشتن ارتباطی مستمر و پیوسته با کسب و کار و مجموعه شما ترغیب می‌کند.

مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت ارایه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی خاص و کاربردی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد. هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده هدایای خاص تبلیغاتی برای افراد و شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌باشد. هدایای تبلیغاتی که بهارگیفت ارائه می‌دهد می‌توان به تیشرت و کلاه تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی، ساک دستی پارچه ای، پرچم تبلیغاتی و پاکت دکمه دار و از هدایای تبلیغاتی خاص می‌توان به ست مدیریتی و سررسید و تقویم و بادکنک تبلیغاتی و بج سینه و جلد مدارک و جاکارتی و فلش تبلیغاتی و ابزارهای تبلیغاتی مانند انبردست تبلیغاتی و کیف تبلیغاتی اشاره کرد. قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان نسبت به جنس هدایای تبلیغاتی مدیریتی تعیین می‌شود.

سخن پایانی:

ضمن تشکر و قدردانی از مطالعه مقاله، امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد و به اندازه کافی موفق شده باشیم که اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی برای رونق کسب و کارتان را برای شما سروران گرامی روشن سازیم. برای انجام یک خرید خوب و مطمئن، می‌توانید به شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به نشانی آدرس" bahargift.com " مراجعه نموده و از محصولات ما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت استفاده نمایید. کافی‌ست با ما در ارتباط باشید و سلایق و ایده‌های خود را به ما بفرمایید و پیاده‌سازی صفر تا صد آن با ما … (دریافت سفارش، طراحی، گرفتن تاییدیه، چاپ و حک و تولید، آماده‌سازی و تحویل) تمام این فرآیندها توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با ما همراه باشید.

همراه مدیریت جناب آقای مجتبی محبوبی (۲۴ ساعته آماده پاسخگویی شما): ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ | ۰۹۱۲۵۴۹۵۴۱۶

شماره تماس: ۲۶۴۲۲۹۶۰-۰۲۱ ۲۶۴۲۲۷۵۱-۰۲۱ ۲۶۴۲۲۷۵۲-۰۲۱

شماره واتس آپ: ۴۲۳۸۶۸۷-۰۹۰۱

شماره تلگرام: ۵۳۶۰۱۷۹-۰۹۰۱

سایت: www.bahargift.com

ایمیل: bahargift.ad@gmail.com

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.