خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۱۷۳۱

جزئیات قیمت و حجم معاملات بازار متشکل ارزی در سال گذشته

جزئیات قیمت و حجم معاملات بازار متشکل ارزی در سال گذشته

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران گفت در سال گذشته ۶۱۳ میلیون و ۲۷۷ هزار دلار، ۸۰ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۰۰ یورو و ۲۸ هزار درهم در بازار متشکل ارزی معامله شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی گوهررستمی در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهارداشت: در سال ۹۹ حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارزی ۶۱۳ میلیون و ۲۷۷ هزار دلار و میانگین قیمت دلار در طول سال ۹۹ بالغ بر ۲۳ هزار و ۲۲۰ تومان بوده است.

وی افزود: پایین‌ترین نرخ معاملاتی دلار ۱۵ هزار و ۶۷ تومان بوده و بالاترین نرخ معامله شده ۳۱ هزار و ۸۰۷ تومان بوده است. در سال گذشته ۸۰ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۱۰۰ یورو معاملات یورویی داشته که میانگین قیمت یورو ۲۷ هزار و ۷۴۹ تومان بوده است. پایین‌ترین نرخ معاملاتی یورو ۱۶ هزار تومان و بالاترین ۳۶ هزار و ۹۹۹ تومان بوده است.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران تصریح کرد: حجم معامله درهم در سال گذشته ۲۸ هزار درهم با میانگین قیمت ۷ هزار و ۷۶۹ تومان بوده است.

گوهررستمی با بیان اینکه امروز بازار متشکل ارزی دلار را با نرخ ۲۳ هزار و ۱۵۸ تومان آغاز کرده است و در سطح صرافی‌ها با نرخ ۲۳ هزار و ۳۸۹ تومان معامله می‌شود، گفت: در ۳۱ فروردین ماه میانگین قیمت معاملاتی دلار ۱٫۹ درصد کمتر از قیمت ۳۰ فروردین ماه بوده است و یورو هم در روز گذشته ۲۷ هزار و ۷۴۷ تومان بوده معامله شده که این قیمت هم ۱٫۹ درصد نسبت به روز قبل کاهش داشته است.

آخرین اخبار حوزه بانک را در صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.