کد مطلب: ۴۲۹۶۱۶

رئیس قوه قضائیه:

مسئولان مانع افزایش کاذب قیمت کالا‌ها شوند

مسئولان مانع افزایش کاذب قیمت کالا‌ها شوند

ابراهیم رئیسی گفت:مسئولان باید با انجام وظایف خود و تشدید نظارت، خصوصاً در ایام پایانی سال مانع افزایش کاذب قیمت کالا‌ها شده و اجازه ندهند مردم در این زمینه نگران شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه صبح امروز در شورای‎ عالی قوه قضائیه اظهار کرد: این روزها حتما باید مراقب آن بود که مسأله حقوق مردم، مسأله قیمت کالاهاست.

وی افزود: عموما این موضوع از ابتدا تاکنون مورد تاکید بوده است و گزارشاتی می‌رسد که بعضا قیمت خودرو تغییر کرده است که این به هیچ عنوان امر پسندیده‌ای نیست؛ چراکه همه مسئولان گفته‌اند نظارت می‌کنیم بر اینکه قیمت‌ها رشد نکند و مردم اذیت نشوند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: بنده از وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی می‌خواهم به طور جد نظارت کنند و اجازه ندهند قیمت‌های کاذب مردم را دغدغه مند کند.

رئیسی خاطرنشان کرد: با نظارت دقیق نسبت به قیمت کالاها خصوصا در ایامی که به اواخر سال نزدیک می شویم نظارت بیشتر شود تا مردم در این خصوص دغدغه نداشته باشند.

رئیس دستگاه قضا با بیان این‎که عدالت امری شنیدنی نیست، بلکه چشیدنی است، افزود: مردم باید احساس کنند عدالت کاملاً اجرا می‌شود و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید هدف مهم اجرای عدالت، سرلوحه کار همه دستگاه‎های اداری به ویژه دستگاه قضایی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: مسئولان باید با انجام وظایف خود و تشدید نظارت، خصوصاً در ایام پایانی سال مانع افزایش کاذب قیمت کالا‌ها شده و اجازه ندهند مردم در این زمینه نگران شوند.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.