کد مطلب: ۴۳۸۴۵۲

ممانعت از سفرهای غیر ضروری به مشهد / اجرای طرح زوج و فرد از درِ منازل در مشهد‌

ممانعت از سفرهای غیر ضروری به مشهد / اجرای طرح زوج و فرد از درِ منازل در مشهد‌

معاون عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درِ منزل طی روزهای آینده خبرداد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، خلیل الله کاظمی، معاون عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در پی تاکیدهای شهردار و رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها از درِ منزل به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این موضوع درجلسه شورای همتای استان مطرح و پس از تصویب مقرر شد طرح زوج وفرد از درِ منزل اجرایی شود.

وي افزود: پلاک خودروهای متخلف از طریق 405 دوربین نظارت تصویری،110 دوربین ثبت تخلفات و پنج خودروی دارای دوربین ثبت تخلف ثبت خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: تاریخ دقیق اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درِ منزل با هماهنگی دیگر نهادهای ذی ربط طی روزهای آینده اعلام می شود.

وی افزود: درمرحله اول به خودروهای متخلفی که پلاک آن ها از سوی دوربین ها ثبت شود از طریق پیامک اخطار داده می شود و درمرحله بعد جریمه خواهند شد.

آغاز طرح محدودیت ورود خودروها به استان

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان گفت: اجرای طرح ممانعت از ورود خودروها به منظور سفرهای غیر ضروری به استان آغاز شد.

سرهنگ هادی امیدوار افزود: از صبح سهشنبه عوامل پلیس‌راه، فرماندهی انتظامی و نیروهای هلال‌احمر برای اجرای این طرح در ۲۲ نقطه در ورودی‌های استان مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در این طرح خودروهایی که غیر ضروری وارد استان می‌شوند برگشت داده می‌شوند و در ورودی شهرها نیز عوامل اورژانس و بهداشت برای طرح غربالگری ویروس کرونا مستقر هستند.

منبع: روزنامه خراسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    افرین باریکلا واقعا مرحبا انشاالاه اگه ان دنیایی وجود داشته باشد کل بنده بعید میدانم خداوند شما سزای شما را بدهد من که بیکارم وبا ماشینم دنده صدمن یک غاز عوض میکنم ازهمین که هستم صد برابر بدبخت تر میشوم

  • مهرداد

    وقتی کارخانه تولید الکل مشهد روزی هفت هزار لیتر الکل تولید می کنه چیزی که در سایت خودش زده پس چرا هیچ داروخانه الکل ندارند به فکر دارو درمان بهداشت باشید نه زوج و فرد

  • ناشناس

    قطارشهری تعطیل اتوبوس واحد تعطیل نان درآوردن تعطیل خیلی خیلی خوب است شماها فقط به فکر پول درآوردن جیب خودتان هستید نه به فکر جان مردم خدا یک پولی به این مردم بدبخت بدهد تا این چند روز را پشت سر بگذارند یک کم هم عقل و وجدان به این کسانی که این طرحها را مینویسند اینشاالله

  • کریم زادگان

    با سلام و تبریک سال نو خیلی خوبه مدیریت کنید ولی در نظر بگیرید بعضی افراد مجبورند و شیفت کار هستند و باید از خونه بیرون بیایند پس یک کارت ویژه تردد شرایط خاص طراحی شود و در اختیار واجدین شرایط قرار دهید و نیز یک سری از افراد از طریق کار با خودرو امرار معاش میکنند پس خواهشمندم تدبیری اتخاذ شود که کسی با مشکل مواجه نشود به امید روزهای بدون کرونا و همراه سلامتی برای تمامی مردم

    • ناشناس

      وقتی همه ناراضیند چراانجامش میدین.اصلابه فکر کسانی که باهمه سرمایه شون یک ماشین خریدن و کل درآمدخانوادشون ازهمونه فکر کردین. مردم ماشین خریدن واسه روزهایی که احتیاج دارن.همونم توی طرح باشه که دیگه هیچی.اون هایی که میخوان این طرح را راه بیندازن کار دیگه ای ندارن؟

  • ناشناس

    پس تکلیف کسانی سرویس هستند چی شوهر من سرویس شرکت اب وفاضلاب هست وباید هرروز بره سرویس تعطیلی هم ندارن پس تکلیف ما چی هست؟

  • هادی

    شما ها هر طرحی رو که تصویب میکنین چرا اول فشار به قشر واقعا ضعیف جامعه میاد و بعد سودش نصیب قشر مرفه میشه ؟
    من کارم تعطیل شده و بدون حقوق تو خونه نشستم
    نجار هستم و روزی 80 تومن حقوق داشتم
    خدا هم فکر کنم عضوی از مسئولین شده و حقوقش میرسه که به فکر ما نیستکاش من مسئول بودم

  • مهدی چاکرم

    بابا جانه من جلوشونو بگیرین ازش بپرسین کجا میری میگه سرکار ولش کنید اونایی که میرن بیرون دور دورو بگیرین ممنونم