کد مطلب: ۵۶۶۶۰۵

آیا میزبانی ایران در ورزشگاه آزادی قطعی است؟ + فیلم

آیا میزبانی ایران در ورزشگاه آزادی قطعی است؟ + فیلم

در حالی که صبح امروز رسانه‌ها از قطعی شدن میزبانی تیم ملی ایران از رقیبان خود در ورزشگاه آزادی خبر داده بودند، سرپرست دبیر کلی فدراسیون اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز این موضوع را کاملا تایید نکرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن کامرانی فر، در یک گفتگوی تلویزیونی گفته است که میزبانی دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی هنوز قطعی نشده است و نمایندگان ای‌اف‌سی در چند روز آینده برای بررسی موضوع به ایران می‌آیند.

نبود سیستم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه آزادی

صبح امروز رسانه‌ها اعلام کردند که کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدارهای تیم ملی در استادیوم آزادی موافقت کرده است و همانند دوره‌های قبلی، دیدارهای خانگی تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود.

آنگونه که ایلنا گزارش داده بود، یکی از مباحث مهم در برگزاری مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آسیا، متمرکز یا رفت و برگشت بودن مسابقات بود که در چند وقت اخیر اخبار مختلفی پیرامون آن منتشر شده بود ولی در نهایت تصمیم AFC این بود که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود و این موضوع دلایل زیادی از جمله بحث اسپانسری بازی‌ها را در بر می‌گرفت.

AFC به همین بهانه از فدراسیون‌های ملی خواست استادیوم های میزبان را معرفی کنند که فدراسیون فوتبال ایران استادیوم آزادی تهران را به عنوان میزبان بازی‌های تیم ملی به AFC معرفی کرد.

پیش‌تر به خاطر مشکلاتی که پیش آمده بود که به خاطر مسایل سیاسی بود و پی آمد آن کرونا تیم ملی فوتبال ایران را از امتیاز میزبانی محروم شد و در دور نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال ایران هیچ یک از هشت مسابقه خود را در استادیوم آزادی تهران انجام نداد.

ایران در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا با تیم‌های کره جنوبی، عراق، امارات، لبنان و سوریه همگروه است.

فدراسیون فوتبال ایران مکلف است که تا شروع بازی‌ها سیستم کمک داور ویدئویی را در این استادیوم نصب کند که البته کفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به تحریم‌ها در این زمینه به ما کمک می‌کند.

آخرین اخبار حوزه اجتماعی را از صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.