خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۰۱۳۵

اظهارات مهم و متفاوت بایدن درباره ایران / هیچ‌وقت نباید از برجام خارج می‌شدیم

اظهارات مهم و متفاوت بایدن درباره ایران / هیچ‌وقت نباید از برجام خارج می‌شدیم

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی متفاوت گفته است: از اینکه ایران پذیرفته در گفتگو‌‌ها شرکت کند ما خرسند هستیم و ما هیچ وقت نباید از برجام خارج می‌شدیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی متفاوت گفته است: از اینکه ایران پذیرفته در گفتگو‌‌ها شرکت کند ما خرسند هستیم و ما هیچ وقت نباید از برجام خارج می‌شدیم.

آن طور که رسانه‌های مختلف از جمله ایرنا روایت کرده‌اند، جو بایدن در نشست خبری مشترک با یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات وین و غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم در ایران عنوان کرد: ما فکر نمی‌کنیم که این برای ایران مفید باشد که بگوید می‌تواند به غنی‌سازی ۶۰ درصدی برسد و خلاف توافق(هسته‌ای) است. ما گرچه خوشحالیم که ایران برای بحث و گفت‌وگو، گفتگوهای غیرمستقیم با ما موافقت کرده است تا در مورد چگونگی حرکت به جلو و آنچه برای اجازه دادن به ما برای بازگشت به برجام مورد نیاز است، بحث شود.

بایدن اضافه کرد: اگرچه به اعتقاد من هرگز نباید از آن توافق(برجام)، خارج می‌شدیم.

وی با این ادعا که مذاکرات بدون امتیاز دادن انجام شده است و آنها هم مایل به امتیاز دادن برای آن نبودند، گفت: بنابراین بحث‌ها جریان دارد و من فکر می کنم قضاوت در مورد اینکه نتیجه چه خواهد بود زود است. ما هنوز در حال صحبت هستیم.

آخرین اخبار را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چقدر کم عقل هستن کسانی که به جای خدا به یک پیرمرد خرفت آلزایمری دل بستن.