کد مطلب: ۴۵۶۵۷۹

همه آنچه باید درباره این هتل قدیمی و باشکوه در احمدآباد مشهد بدانید

همه آنچه باید درباره این هتل قدیمی و باشکوه در احمدآباد مشهد بدانید

اولین شعبه از هتل‌های هما در مشهد بیش از ۴۰ سال پیش در بلوار احمدآباد افتتاح شد. این هتل ۵ ستاره پر اسم و رسم مشهد علاوه بر موقعیت مکانی عالی و دنج، خدمات و تسهیلات فراوانی در اختیار مسافران قرار داده است.

نام هتل‌های هما را در شهرهای مختلف ایران از تهران و مشهد تا بندرعباس شنیده‌اید. در واقع شعبه‌های گروه هتل‌های هما در شهرهای مهم ایران پراکنده شده‌اند و مشهد نیز از آن جمله است.

از آنجایی که این شهر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مقصدهای گردشگری ایران به شمار می‌رود، دو هتل هما ۱ و ۲ هر کدام در نقطه‌ای از مشهد به میزبانی از مسافران مشغول هستند. جااینجاس در مطلب حاضر به سراغ معرفی هتل هما ۱ رفته و در مقاله‌ای دیگر نیز شما را با شعبه دوم این هتل در مشهد آشنا می‌کند.

هتل هما ۱ مشهد؛ هر آنچه که باید بدانید

اولین شعبه از هتل‌های هما در مشهد بیش از ۴۰ سال پیش در بلوار احمدآباد افتتاح شد. البته نام هتل در ابتدا هایت بود و پس از انقلاب به هما تغییر نام داد. هتل هما ۱ یا همان هایت سابق در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت تا با امکانات به روز از مهمانان خود پذیرایی کند. این هتل ۵ ستاره پر اسم و رسم مشهد علاوه بر موقعیت مکانی عالی و دنج، خدمات و تسهیلات فراوانی در اختیار مسافران قرار داده است. در یک نگاه می‌توان هتل هما ۱ مشهد را این‌گونه توصیف کرد:

هتل هما ۱ در یک منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته و ۵۰ هزار متر مربع از فضای آن به یک باغ زیبا و با صفا اختصاص یافته است. این یعنی در هتل قرار است چشمتان به زیبایی درختان سرسبز و انواع پرندگان روشن شود. به علاوه آرامش و سکوت این هتل نیز نوید یک اقامت دلچسب را به شما می‌دهند.

IMG 20200615 130816

در هتل هما ۱ شما با یک هتل بین‌المللی و مورد پسند مهمان‌های خارجی طرف هستید. معماری و طراحی داخلی هتل هم تلفیقی از دیروز و امروز است. همان‌طور که نشان گروه هتل‌های هایت در گوشه گوشه این هتل به چشم می‌خورد؛ چیدمان و امکانات، مدرن و مطابق با استانداردهای هتلداری دنیا هستند. به عبارت دیگر در هما ۱ اصالت یک هتل خوش‌آوازه با مدرن‌ترین‌های صنعت هتلداری در هم آمیخته است.

واحدهای اقامتی هتل هما ۱ چطور هستند؟

هتل هما ۱، پنج طبقه است و ۱۲۶ واحد اقامتی دارد. خبر خوب این است که تنوع واحدهای هتل اعم از ویلا، اتاق و آپارتمان، پاسخگوی تمام سلیقه‌ها خواهد بود. در ادامه همه آنچه باید درباره این هتل قدیمی و باشکوه در احمدآباد مشهد بدانید، همراه jainjas.com باشید تا گشتی در واحدهای اقامتی هتل بزنیم:

IMG 20200615 130858

اتاق یک تخته

اتاق‌های یک تخته از یک تخت سینگل تشکیل شده‌اند و بنابراین برای اقامت تک‌نفره مناسب هستند. به علاوه این اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه را هم ندارند. اگر تصمیم به رزرو این اتاق ها گرفته‌اید، باید بدانید که اینترنت Wi-Fi، شارژ نسکافه، آب معدنی و چای به همراه امکاناتی مانند کارت الکترونیکی درب، IPTV و صبحانه رایگان بخشی از تسهیلات این اتاق‌ها هستند.

اتاق دوتخته معمولی

اتاق‌های دوتخته هتل در دو نوع دبل و توئین تعریف شده‌اند. در اتاق‌های دبل یک تخت دونفره و در اتاق‌های توئین دو تخت یک‌نفره قرار گرفته است. اما اگر تمایل داشتید، می‌توانید درخواست یک تخت اضافه هم بدهید.

اتاق دوتخته سنیور

در اتاق‌های دوتخته سنیور یک تخت دبل قرار گرفته و در صورت لزوم امکان درخواست یک تخت اضافه هم دارید. در این اتاق‌ها شما به صندوق امانات، میز آرایش، تلویزیون، مینی‌بار، چای‌ساز و سیستم تهویه مطبوع دسترسی خواهید داشت.

اتاق سه تخته

اتاق های سه تخته که یک تخت دونفره و یک تخت سینگل را در خود جای داده‌اند، دلباز و نورگیر بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند. از آن جمله هم می‌توان به حمام مجهز، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، یخچال و میز آرایش اشاره کرد.

سوئیت رویال دونفره

سوئیت‌های رویال هتل هما ۱ برای دو نفر طراحی شده‌اند. در برخی از این سوئیت‌ها یک تخت دونفره و در بعضی دیگر هم دو تخت تک‌نفره قرار گرفته است. با این حال فضای وسیع و دلباز، نورپردازی آرامش بخش و نمایی که یا رو به شهر است و یا به باغ زیبای هتل، بین آنها مشترک است. در سوئیت‌های رویال شما به تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی‌بار، حمام مجهز به دوش، وان و سشوار، اینترنت رایگان و میز آرایش دسترسی خواهید داشت.

آپارتمان دوخوابه چهار نفره

آپارتمان‌های دوخوابه هتل هما ۱ حس بودن در خانه را به شما القا می‌کنند. یک نشیمن بزرگ، مبله و لوکس به اضافه آشپزخانه و دو اتاق خواب مجزا این آپارتمان را تشکیل می‌دهند. در یکی از اتاق‌ها یک تخت دبل و در دیگری دو تخت سینگل قرار گرفته و شما حتی می‌توانید درخواست ۳ تخت اضافه هم بدهید. این را هم باید اضافه کرد که آپارتمان‌های دوخوابه خارج از ساختمان هتل و در محوطه باغ قرار گرفته و با امکاناتی مثل سرویس بهداشتی و حمام مجهز، سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان گزینه مناسبی برای اقامت خانوادگی شما به شمار می‌روند.

ویلا شش تخته

ویلاهای هتل هما مانند آپارتمان‌ها در محوطه باغ قرار گرفته‌اند. این ویلاها سه خوابه بوده و از یک تخت دبل با چهار تخت سینگل و یا دو تخت دبل و دو تخت سینگل تشکیل شده‌اند. فضای نشیمن این ویلاها بزرگ، دلباز و مبله است و یک میز ناهارخوری ۸ نفره نیز در آن به چشم می‌خورد. از امکانات این واحدها هم می‌توان به حمام مجهز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای ساز، صندوق امانات و یک بالکن زیبا اشاره کرد.

پذیرایی در هتل هما ۱ مشهد چگونه انجام می‌شود؟

هتل هما ۱ برای پذیرایی از مهمانان خود رستورانی تابستانه در فضای باغ هتل تدارک دیده که منویی متنوع از غذاهای سنتی را به شما عرضه می‌کند. دو رستوران دیگر به نام‌های گل سرخ و چابک هم برای فست‌فوددوستان پیشنهادهای خوشمزه‌ای دارند. علاوه بر آن برای صرف نوشیدنی و دسر در فضایی مدرن یا سنتی شما می‌توانید به کافی‌شاپ یا چایخانه سنتی هتل بروید.

امکانات تفریحی هتل هما ۱ مشهد را بشناسید

  • تفریحات ورزشی مانند زمین تنیس، پیست دوچرخه‌سواری، پیست پیاده‌روی سلامت، باشگاه ایروبیک و بدنسازی
  • تفریحات آبی مثل سونا و جکوزی

هتل هما ۱ چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

بدون شک برای یک هتل پنج ستاره بین‌المللی مانند هما ۱، ارائه خدمات رفاهی از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل است که هتل علاوه بر امکانات اتاق‌ها و سالن‌های پذیرایی، به خدمات زیر هم توجه ویژه نشان داده است:

  • تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر حرم
  • مرکز خرید با ارائه برندهای معتبر
  • خدمات پزشکی
  • خشکشویی
  • پارکینگ

رزرو هتل هما ۱ مشهد در جااینجاس

حالا که با امکانات و خدمات یکی از بهترین هتل‌های ایران آشنا شدید، بهتر است به دنبال یک تجربه خوب از رزرو هتل در مشهد باشید.

رزرو آنلاین هتل هما ۱ در سایت جااینجاس می‌تواند این تجربه خوب را برای شما رقم بزند. معرفی جزئیات هتل اعم از امکانات و اتاق‌ها، تصاویر خدمات هتل و ذکر نظرات کاربران در مورد تجربه اقامت خود در این هتل می‌تواند یک راهنمای جامع در اختیار شما قرار دهد. به علاوه شما امکان مشاهده آدرس هتل روی نقشه را دارید و این به شما کمک می‌کند تا فاصله هتل از مکان‌های مورد نظرتان را مشاهده کنید. فراموش نکنید که پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام مراحل رزرو با شماست!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.