کد مطلب: ۲۹۸۲۳۷

باکس آفیس

هفته خلوت باکس آفیس در روزهای اول سپتامبر

هفته خلوت باکس آفیس در روزهای اول سپتامبر

سینماهای آمریکای شمالی این هفته روزهای خلوتی را سپری کردند. آسیایی‌های خرپول ۳۳ میلیون دلار فروش داشتند و فیلم‌های چهارم تا دهم باکس آفیس زیر ۱۰ میلیون دلار فروختند. در این هفته فقط یک فیلم اکران خود را آغاز کرد.

«آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) در هفته سوم اکرانش فروش خوبی را تجربه کرد و با فروش هفتگی ۳۳ میلیون و ۸۹۴ هزار دلار صدرنشین جدول باکس آفیس بود. «آسیایی‌های خرپول» که با ۳۸۶۵ سالن بیشترین تعداد سالن را در بین فیلم‌های در حال اکران در اختیار دارد، این هفته فروش کل خود را به بیش از ۱۲۰ میلیون دلار رساند. این کمدی رمانتیک با بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، فیلم تریلر علمی تخیلی «مگ» (The Meg)، با بازی جیسون استاتهام ۲ میلیون دلار کمتر از هفته قبل فروش داشت و این هفته ۱۵ میلیون و ۵۵۶ هزار دلار فروخت و مجموع فروشش پس از چهار هفته اکران از مرز ۱۲۵ میلیون دلار گذشت.

«ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» (Mission: Impossible - Fallout) با فروش هفتگی ۱۰ میلیون و ۹۷۰ هزار دلار و «پایان عملیات» (Operation Finale) با فروش هفتگی ۹ میلیون و ۳۳۷ هزار دلار دو فیلم دیگری بودند که به ترتیب در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند.

«پایان عملیات» ساخته کریس وایتز اولین هفته اکران خود را در ۱۸۱۸ سالن سینما پشت سر گذاشت. اسکار آیزاک و بن کینگزلی از بازیگران اصلی این تریلر جاسوسی هستند که به داستان کشتن یکی از ژنرال‌های آلمان نازی به دست جاسوس‌های اسرائیلی می‌پردازد.

جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی متعلق به فیلم «جستجو» (Searching)، جدیدترین ساخته آنیش چاگانتی بود. این فیلم معمایی که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته است و در سایت IMDB امتیاز ۷٫۹ را دریافت کرده، توانست با نمایش در ۱۲۰۷ سالن پس از دو هفته، ۹ میلیون دلاری شود.

  • بیشترین فروش افتتاحیه بین فیلم‌های اکران‌شده در هفته گذشته: «پایان عملیات» (Operation Finale) با فروش ۹ میلیون و ۳۳۷ هزار دلار
  • بیشترین افزایش فروش نسبت به هفته گذشته: «جستجو» (Searching) با افزایش فروش ۸ میلیون و ۱۷۰ هزار دلار
  • بیشترین کاهش فروش نسبت به هفته گذشته: «قتل‌های هپی‌تایم» (The Happytime Murders) با کاهش فروش ۶ میلیون و ۲۸۵ هزار دلار

فیلم‌های پرفروش هفته سی و پنجم باکس آفیس، ۱۲۲ میلیون و ۶۹۷ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی و چهارم ۳٫۵ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۳۱ اوت ۶ سپتامبر ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.