کد مطلب: ۴۳۶۴۴۲

رئیس پلیس راه:

هیچ مسیری نباید در کشور مسدود شود

هیچ مسیری نباید در کشور مسدود شود

رئیس پلس راه کشور گفت: بر اساس ابلاغیه‌ها به پلیس راه، نباید هیچ مسیری درکشور مسدود باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سردار سیدتیمور حسینی افزود: مأموران براساس وظایف خود در راه‌ها حضور دارند و هر جا که لازم باشد با مأموران حوزه بهداشت برای کنترل کرونا همکاری می‌کنند.

وی افزود: شنبه شب شاهد انسداد مسیر کرج - چالوس توسط اهالی بودیم که با تدابیر مأموران این مسیر بازگشایی شد. ‌بسته بودن جاده می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند؛ بنابراین ما طبق ابلاغیه نباید هیچ مسیری را مسدود کنیم و بر این اساس تمامی راه‌های کشور باز هستند.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هم درباره آخرین وضع ترافیکی راه‌های کشور گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب محور‌های هراز، چالوس، فیرزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین روان است و ضمناً محور‌های شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی تأکید کرد: در برخی از محور‌های استان‌های کردستان و همدان، بارش پراکنده برف و باران و در برخی از محور‌های استان کرمانشاه بارش پراکنده باران را شاهد بودیم.

رحمانی با بیان این که مردم از سفر‌های غیر ضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند، ادامه داد: آزادراه چالوس- مرزن‌آباد (شمال به جنوب) مسدود است و تردد از مسیرجایگزین محور قدیم چالوس- مرزن‌آباد انجام می‌شود.

منبع: روزنامه اطلاعات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.