خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۶۰۹۷

وام مسکن ملی به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد؟

وام مسکن ملی به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد؟

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده است که به ‌ازای هر متقاضی ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود البته ما به ‌دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به ۱۵۰میلیون تومان برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی قائدی، معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره آغاز ثبت‌نام متقاضیان مرحله جدید طرح ملی مسکن اظهار کرد: تا اینجای کار به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده است که به ‌ازای هر متقاضی ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود البته ما به ‌دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به ۱۵۰میلیون تومان برسد.

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: ما در قالب طرح اقدام ملی مسکن، متعهد هستیم که ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را تامین کنیم. در مرحله اول و دوم که قبل از عید نوروز صورت گرفت، ۸۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند، از این تعداد، ۵۰ درصد واجد شرایط بودند که تا الان حدود ۱۲۸ هزار نفر از این افراد واریز وجه کرده‌اند.
پیشنهاد افزایش وام مسکن به ۱۵۰ میلیون تومان در حالی است که پیش‌تر اعلام شده بود مبلغ این وام قرار است افزایش یابد که فعلا به تایید نهادهای ذی‌ربط نرسیده است.

منبع: روزنامه اعتماد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خانه بدوش

    با این قیمت های سرسام آور ، اگر 150 میلیون هم تایید بشود باز کمک بزرگی نیست. البته که از 100 میلیون تومن بهتر است.

    • ناشناس

      کلا چقدر پول تقریبی باید بدیم پول خالصی ک خودمون میدیم ن با وام

  • ناشناس

    خود دولت گفته اونهایی که خونه ندارن خونه دارشون میکنیم.خوب اینا اگه 200میلیون پول داشتن تا حالا خونه دار میشدن دیگه منتظر شما نبودن!مگه تو این مملکت با این گرونی میشه پول پس انداز کرد پس شکممون رو چه جوری سیرکنیم که نمیریم

  • ناشناس

    یک مسئله مهم هست!!! حالا وام رو۱۵۰ ملیون بکنن از اونطرف هم چند ماه یه بار میخوان چهل تومن چهل تومن بگیرن دیگه خدا میدونه سر جمع چقدر از مردم میخوان پول بگیرند.. مشکل اینجاست قیمت قطعی تمام شده نمیدن به مردم..حالا این وسط هم اقساط نجومی هم اضافه میشه..به راحتی میتونن پول اضافی بگیرن از مردم…
    بعضی هم که خدا رو بنده نیستن ..واقعا تکلیفمون چیه؟!!!؛؛؛

  • محمد میرزابابایی

    متقاضیان مسکن ملی ۱۵۰ میلیون تومان وام می گیرند/ و این در حالی است که بانک ملی شغبه نسیم شهر رباط کریم وام ودیعه مسکن ۱۵ میلیون تومان از اول آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون به بنده نداده است چرا؟ تاکنون هزاران پیام به رئیس بانک مرکزی و رئیس بازرسی بانک ملی دادم و ارسال کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم.
    بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد ۲۳۵۸

  • ناشناس

    فکرکردیدهنرکردیدوام بانرخ18درصد وام میدید الان همه بانکها باهمین نرخ میدند شمامیخواستیدماراخونه دارکنید نه بیچاره مون کنید بااین کارشماماخونه دارنمیشویم بلکه به ویرانی تباهی میرسیم