کد مطلب: ۵۸۲۳۴۶

وزیر بهداشت:

واکسن فایزر به افراد عادی تزریق نمی‌شود

واکسن فایزر به افراد عادی تزریق نمی‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فراوانی واکسن سینوفارم در کشور خبر داد و گفت: واکسن فایزر محدود و برای خانم‌های باردار است و به افراد عادی تزریق نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بهرام عین‌اللهی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران و دیدار با بیماران کرونایی گفت: از مردم استان ایلام و شهرستان مرزی دهلران می‌خواهیم در تزریق واکسن کرونا تعلل نکنند.

وی تاکید کرد: مردم باید واکسن سینوفارم و برکت و هر آنچه را وزارتخانه تایید می‌کند استفاده کنند تا بدن آنها مقاوم شود.

وی یادآور شد: بیشتر مرگ و میرها مربوط به کسانی است که واکسن نمی‌زنند و نیاز است مردم هرچه سریع‌تر واکسن تزریق کنند.

وزیر بهداشت دهلران را شهر مقاومت و ایثار و سرزمین عملیات محرم دانست و افزود: هدف این سفر رصد مسائل و مشکلات این شهرستان است تا فردا در جلسه با رئیس‌جمهور در استان و هیات دولت مطرح کنیم.

وی گفت: تلاش می کنیم در مصوباتی که داریم از نظر اعتباری و سایر کمک ها به استان ایلام و شهرستان دهلران توجه ویژه شود.

وی از رسانه‌ها خواست: مقاومت و ایثار مردم دهلران را به کشور منعکس کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه با استقبال نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و امام جمعه وارد شهرستان مرزی دهلران استان ایلام شد ( ایرنا ).

فایزرها از بلژیک به ایران می‌آیند

در خبری دیگر اعلام شد، طبق رایزنی‌هایی که در حال انجام است واکسن فایزر و جانسون اند جانسون از مبدا بلژیک وارد کشور می‌شود.

مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک در خصوص واردات واکسن سینوفارم نیز گفت: امروز پنج میلیون واکسن سینوفارم چینی دیگر به کشور وارد شد و تشریفاتش در پای پرواز انجام گرفت و در حال بارگیری است که تحویل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شود ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

(عکس تزئینی است.)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سوپر مارکت های کشورهای اروپایی فایزر میزنن
    اینجا با منت واکسن اسپوتینگ که با آب مقطر یکی هست
    فقط منت بزارید سر ملت

  • تاریخ

    قبلا هم که وارد کردید برای آدم های عادی نبود. الام هم که برای آدم های عادی نیست؛ به نام مادران باردار به کام یقه سفیدهای شبه باردار.

  • ناشناس

    چرا واکسن فایزر که در دنیا برای همه مردم عادی تزریق می شود نباید برای مردم عادی ایران تزریق شود ؟؟؟؟؟؟؟!!!! چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گناه مردم ایران چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا مردم عادی باید واکسن ضعیف چینی بزنند و مسیولین واکسن فایزر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    علت اینکه واکسن فایزر به افراد عادی تزریق نمیشود چیست اگر همون اول با واکسن فایزرومدرنا ملت رو واکسینه میکردین این همه مبتلا و فوتی توی کشور وجود نداشت و پرستارها هم این همه فرتوت و خسته نمیشدن که حالا بهونه کنین که این واکسن به پرستارا تزریق میشه دوم اینکه مگه نگفتین که پرستارا توی اولویت واکسیناسیون هستند بس کنید کم با شعور مردم بازی کنید کاملا معلومه این دو میلیون فایزر واسه چه کسانی تزریق خواهد شد

  • ناشناس

    به نام پرستارها به کام آقازاده ها

  • ناشناس

    یعنی توی کشور فقط ۲ میلیون نفر آقازاده وجود داره من فکر میکردم خیلی زیادن

  • ناشناس

    مگه جان مردم عادی مهم بود از اول که الان مهم باشه و با واکسن فایزر بخوان واکسیناسیونشون کنن.

  • ناشناس

    یک مهندس ساختمان نمیتونه کار یک متخصص قلب رو انجام بده و بالعکس هرکس باید در حوزه تخصص خودش نظر بده و با نظرات و دستورات غیرتخصصی باعث نشه فاجعه به بار بیاد این همه مبتلا این همه فوتی ناشی از کرونا فقط و فقط ناشی از تصمیم گیری غیرتخصصی و نابخردانه یک نفر است اون شخص مسئول این همه مرگ و میر هست مرگ هایی که نه با گلوله تفنگ نه با بمب اتم نه با بلایای طبیعی حاصل شد بی سروصدا.

  • ناشناس

    جان حضرت آقا سلامت همچنان مردم عادی با واکسن فایزر و مدرنا واکسینه نمیشن و با واکسن هایی که تائیدیه سازمان بهداشت جهانی رو ندارند واکسینه میشن اینم باز مهم نیست مهم فقط جان آقاست جان آقا سلامت.

  • ناشناس

    والا من باردارم برام فایزر نزدن