خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۵۱۵۹

ورود هفت میلیون و ۴۹۶ هزار زائر به مشهد

ورود هفت میلیون و ۴۹۶ هزار زائر به مشهد

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: طبق آمار از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین بیش از هفت میلیون و ۴۹۶ هزار زائر وارد مشهد شده‌اند.

مهدی فروزان صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار موجود از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین هفت میلیون و ۴۹۶ هزار و ۲۱۹ نفر وارد مشهد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: ۷۵۹ هزار و ۷۱۷ نفر از این تعداد با استفاده از حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل چهار دهم درصد رشد است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: ۳۴۷ هزار و ۵۲۳ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده‌اند که با رشد ۳.۴ درصدی همراه بوده است.

فروزان گفت: در این مدت آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد به مشهد وارد شده‌اند ۲۲۳ هزار و ۵۵۱ نفر بوده که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: زائران و مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی خود از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین‌ماه به مشهد وارد شده‌اند نیز ۶ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۴۲۸ نفر بوده که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.