کد مطلب: ۴۷۸۴۳۱

ورود ۲۳ شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به بورس

ورود 23 شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت به بورس

۱۱ شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های یزد، بوشهر، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه ، مرکزی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و زنجان در بورس تهران درج شدند.

۱۱ شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های یزد، بوشهر، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه ، مرکزی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، فارس و زنجان در بورس تهران درج شدند و تعداد کل این شرکت‌ها در بورس به 23 رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با موافقت هیات پذیرش شرکت بورس تهران، این شرکت‌ها در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شده‌اند.

طبق ماده ۳۶ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور که اشاره دارد «معاملات اوراق بهادار ثبت شده در سازمان فقط در بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس دارای مجوز و با رعایت مقررات معاملاتی هر یک از آنها حسب مورد امکان پذیر بوده و معامله اوراق بهادار مذکور، بدون رعایت ترتیبات فوق فاقد اعتبار است» می بایست معاملات اوراق بهادار آن شرکت در یکی از بازارهای بورس/ فرابورس صورت گیرد.

همچنین بر اساس بند "ت" همان قانون که اعلام می‌دارد "سوابق معاملات اوراق بهادار و معامله کنندگان آنها باید به گونه‌ای ثبت و نگهداری شود که قابلیت بازسازی معاملات را داشته باشد" و با عنایت به اینکه یکی از شرایط پذیرش بعد از ثبت شرکت نزد سازمان، سپرده نمودن سهام شرکت نزد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است، بنابراین شرکت می‌بایستی نسبت به دریافت امضای دیجیتال و سپرده نمودن سهام خود نزد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اقدام کند.

منبع: سنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ,لرستان محروم‌ترین استان کشوره !! چرا همیشه موقع پول گرفتن هم باید آخری باشه ؟!!! پس کی سهام مردم لرستان آزاد میشه و وارد بورس میشه ما که روش غیر مستقیم و انتخاب کردیم باید تا کی منتظر بمونیم ؟ حداقل بگید چند روز دیگه تا ما هم بدونیم تکلیف مون چیه

    • وحید

      ماکه مستقیم انتخاب کردیم هنوز در فروش مسخربازی در میارند حسابی مردم مسخره کردن

    • رضا بازوند

      بازوند میخوادت من لرستانیم بدون بورس زمستانیم

  • رضایی

    سهام عدالت استان کردستان کی وارد بورس میشود؟اجازه ازاد سازی سهام غیرمستقیم رو به مستقیم میدن ؟

  • روح اله

    ملی واریز کن سعدی همه جا تعریفتو میدادن به ما که رسید درهر صورت واریز کن تا اعصابم خرد نشده

  • شیرزاد

    باسلام به مدیریت محترم بورس تهران:سوالی داشتم .تقاضا دارم علت وارد نشدن شرکت سرمایه گذاری بورس تهران در سازمان بورس را شفاف هم نشد یک کمی کدرتوضیح دهید .متشکرم.برای اینکه مردم چند مدت ،کمی زیادی، عادت کردند به ای قول و قرارهای شما خیلی خیلی خیلی کوچولو اینقدر . دیدید.عادت کردند باور نکنند.و اگر اجازه داشتید که بگید ،اعلام کنید که شرکت سرمایه گذاری تهران کی وارد بورس میشود تا ما بدبخت بیچاره های بیسواد که روش غیر مستقیم رو انتخاب کردیم مثل پت و مت بعد از اتمام کارشون ،ما هم احساس رضایت کنیم.جون مادرت اگه خوشت اومد پس هر چه زودتر جواب بده .

  • ناشناس

    مازندران همیشه عقب مونده هست پس کی وارد بورس میشه

  • علی

    بانک ملی همین الان واریز کرد ولی مبلق خیلی کمتر از فروش 4تا سهام است 550تومان

  • ناشناس

    شرکت استانی مازندران بیا دگ…..

  • ناشناس

    سیستان و بلوچستان در به در کی وارد بورس میشی تا ما بتونیم این سهام خودمونو بفروشیم به خدا دربه دریم یه خبری بدین تا کی باید صبر بکنیم

  • امسد

    مازندران همیشه باید اخر باشه

  • rezar3317@gmail.com

    در روش غیر مستقیم پس چه مدت شرکتهای سپرده گذاری استانی با نماد استانی وارد بورس شده اند و ایا در روش مستقیم در بورس میتوانیم سهام را بفروشیم اکر اینطور بور چرا به منظور جو روانی بازار بورس انهایی که روش مستقم را انتخاب کرده و پولشون را نیاز داشته تا حالا امکان فروش فراهم نشده و تا جایی که من خبر دارم با شرکت سپرده گذاری من سیستان و بلوچستان نماد وسیستا که معلوم نیست کی وارد بورس شود