کد مطلب: ۱۳۷۱۲۰

وزیر راه و شهرسازی وارد بندر امام خمینی شد

وزیر راه و شهرسازی وارد بندر امام خمینی شد

وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح برخی طرح‌ها در سفری یک روزه وارد مجتمع بندری امام خمینی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، عباس آخوندی پیش از ظهر امروز به منظور سفری یک روزه به شهرستان ماهشهر و افتتاح چند طرح، وارد مجتمع بندری امام خمینی شد و مورد استقبال استاندار و برخی مدیران استان قرار گرفت.

وزیر راه در ابتدای سفر خود از روند پیشرفت پروژه کارخانه نورد فولاد بندر امام (شرکت سنگین تن) بازدید خواهد کرد.

آخوندی سپس پروژه‌های سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی شامل پروژه‌ مخازن نگهداری روغن‌های خوراکی وارداتی، صادراتی و ترانزیتی (شرکت گلبرگ بهاران)، مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین متعلق به شرکت جهان مخزن فارس و سه دستگاه برج تخلیه غلات به عنوان فاز نخست ترمینال تمام‌مکانیزه شماره ۴ غلات واقع در مجتمع بندری امام خمینی را افتتاح می‌کند.

همچنین در این سفر با حضور آخوندی، عملیات اجرایی محور B پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی خطوط ریلی داخلی مجتمع بندری امام خمینی (ره) از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی و عملیات خارج‌سازی مغروقه‌های کانال خورموسی آغاز خواهد شد.

به آب‌اندازی و بهره‌برداری از قایق گشت دریایی یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی (ره)، بهره‌برداری از شناورهای استراتژیک لایروب هویزه و یدک‌کش دادمان ۲، نشست صمیمی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فعال در بندر امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به خوزستان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.