خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۷۲۷۹

وقت آن است که اقتصاد به سیاست کمک کند

وقت آن است که اقتصاد به سیاست کمک کند

معاون امور بین‌الملل وزارت نفت عقیده دارد که اکنون زمان آن فرا رسیده تا اقتصاد به سیاست کمک کند. امیر حسین زمانی‌نیا، معاون امور بین‌الملل وزارت نفت گفت: اکنون شرایط آماده است که اقتصاد این کمک‌ها را انجام دهد تا روند رونق و شکوفایی اقتصاد ایران فعال شود. زمانی‌نیا ادامه داد:‌ وزارت نفت پیشران اقتصاد

معاون امور بین‌الملل وزارت نفت عقیده دارد که اکنون زمان آن فرا رسیده تا اقتصاد به سیاست کمک کند.
امیر حسین زمانی‌نیا، معاون امور بین‌الملل وزارت نفت گفت: اکنون شرایط آماده است که اقتصاد این کمک‌ها را انجام دهد تا روند رونق و شکوفایی اقتصاد ایران فعال شود.
زمانی‌نیا ادامه داد:‌ وزارت نفت پیشران اقتصاد ایران است و کار خود را تا کنون به درستی انجام داده است.
وی در خصوص رفتار اتحادیه اروپا در صورت کارشکنی آمریکا در برجام گفت:‌ در سال‌های 1980 قانون داماتو وجود داشت که ایران و لیبی را تحریم می‌کرد.
معاون امور بین‌الملل وزارت نفت افزود:‌ آن زمان آمریکا می‌خواست تا بصورت یکجانبه این تحریم‌ها را عملیاتی کند و اروپایی‌ها آن را نپذیرفتند.
زمانی‌نیا در ادامه گفت:‌ اکنون نیز اتحادیه اروپا به برجام متعهد است.
وی تاکید کرد:‌ اتحادیه اروپا می‌تواند به کار خود ادامه دهد و در واقع این آمریکا است که با این کار خودش را منزوی خواهد کرد.
معاون وزیر نفت در مورد امکان حضور سرمایه‌گذاران آمریکایی در ایران نیز گفت:‌ آمریکایی‌ها می‌تواند در ایران حساب باز کنند اما قانونی نیز وجود دارد که به آمریکایی‌ها اجاره نمی‌دهد در ایران سرمایه‌گذاری داشته باشند.
به گزارش آنا،زمانی‌نیا ادامه داد: در خصوص بازگشایی حساب،‌ مجوز اوفک است که به شهروندان آمریکایی اجازه می‌دهد تا در ایران حساب بانکی داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.