کد مطلب: ۴۹۷۰۸۳

پذیره نویسی جدید در بورس / آخرین مهلت ثبت‌نام

پذیره نویسی جدید در بورس / آخرین مهلت ثبت‌نام

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه امروز (دوشنبه) در فرابورس آغاز شد و به مدت ۶ روز کاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرمایه صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه معادل مبلغ یک هزار میلیارد ریال و منقسم به ۳۰۰ هزار واحد سرمایه‌گذاری ممتاز و ۷۰۰ هزار واحد سرمایه‌گذاری عادی است.

ارزش اسمی هر واحد سرمایه‌گذاری یک میلیون ریال و دوره فعالیت صندوق از تاریخ ثبت نزد مرجع ثبت شرکت‌ها آغاز و به مدت ۶ سال ادامه خواهد یافت. صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی ثروت آفرین فیروزه از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی در ایران است که از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز فعالیت دریافت کرده است.

«گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران» عهده‌دار مدیریت صندوق و «موسسه حسابرسی هوشیار ممیز» متولی آن خواهد بود. «موسسه حسابرسی فرازمشاور دیلمی‌پور» نیز وظیفه‌ حسابرسی صندوق را بر عهده خواهد داشت. «گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران» در همکاری با شرکت «سرمایه‌گذاری سبحان» و «شرکت ترغیب صنعت ایران و ایتالیا» اقدام به تاسیس این صندوق در کشور کرده است.

تمرکز فعالیت‌های صندوق بر جمع‌آوری منابع مالی و تخصیص عمده‌ آن بر سرمایه‌گذاری در سهام/ سهم‌الشرکه شرکت‌ها با موضوع فعالیت در صنایع «محصولات کشاورزی و دامپروری، محصولات شیمیایی، محصولات غذایی، صنایع فلزی و معدنی، صنایع کاغذ و مقوا و صنایع لجستیک و بسته‌بندی» است. صندوق می‌تواند مانده وجوه خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی سپرده بانکی تخصیص دهد.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این شرکت هاهی گذاری که مثل قارچ در حال رشد کردن و افزودن است به مثابه شرکت های سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری که در دو سه دهه قبل بطور چشمگیر افتتاح میشدند و تحت حمایت حاکمیت ثروت جامعه را جمع کردند و بعدا” اعلام ورشکستگی نمودند می باشند، هشدار به اکثر قشرهای جامعه، از این گونه جوامع حتی المکان دوری کنید و حاشیه آنها را بررسی نمائید دارندگان مجوز ایجاد این ساختارها را بشناسید، خلقه اتصال ین افراد به حاکمیت را بررسی کنید آدمیزاد نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شود

  • معدی

    شرایط این پذیره نویسی با بقیه پذیره‌نویسی ها فرق داره؟