کد مطلب: ۲۸۶۷۰۰

مدیر بازاریابی جاباما از امکان رزرو اینترنتی هتل خارجی می‌گوید

پرداخت ریالی، رزرو هتل خارجی را آسان کرده است

پرداخت ریالی، رزرو هتل خارجی را آسان کرده است

بیشتر افرادی که تجربه سفر به خارج از کشور را دارند به دلیل وجود مشکلاتی چون نداشتن کارت‌های بانکی خارجی و…، امور مربوط به رزرو و پرداخت هزینه هتل را به آژانس‌های مسافرتی می‌سپارند.

بیشتر افرادی که تجربه سفر به خارج از کشور را دارند به دلیل وجود مشکلاتی چون نداشتن کارت‌های بانکی خارجی و…، امور مربوط به رزرو و پرداخت هزینه هتل را به آژانس‌های مسافرتی می‌سپارند.

این شیوه رزرو هتل در بر خی از موارد باعث بروز نارضایتی مسافران می‌شود که بخشی از این نارضایتی از سطح کیفی خدمات هتلی که توسط آژانس مسافرتی رزرو شده ناشی می‌شود.

جاباما اما امکانی را فراهم کرده است که با کمک آن، مسافران می‌توانند بدون نگرانی بابت پرداخت ارزی هزینه هتل و همچنین نداشتن آگاهی نسبت به سطح کیفی هتل‌ها، برای رزرو اقدام کنند.

برای آشنایی با امکانات جاباما، گفتگوی کوتاهی با توحید علی‌اشرفی، مدیر بازاریابی جاباما داشتیم که شرح آن را در ادامه می‌خوانید.

به عنوان نخستین سوال، درباره امکان رزرو اینترنتی هتل در خارج کشور با جاباما بگویید. این امکان با توجه به چه نیازی در لیست خدمات جاباما قرار گرفت؟

رزرو اینترنتی هتل خارجی، خدمتی است که جاباما با هدف آسان کردن پروسه انتخاب و رزرو هتل خارجی به مسافران خارج از کشور ارائه می‌دهد. این افراد با کمک جاباما می‌توانند، هتل مورد نظر را در تمام کشورها انتخاب و رزرو و هزینه آن را با کارت بانکی ایرانی پرداخت کنند.

یعنی نیازی به پرداخت ارزی نیست؟

خیر. جاباما امکان پرداخت ریالی هزینه هتل‌های خارج از کشور را فراهم کرده است. به این ترتیب، رزرو هتل خارجی با جاباما و پرداخت هزینه آن، دیگر یک پروسه سخت نیست و مسافران می‌توانند در مدت کوتاهی و پس از بررسی هتل مورد نظرشان از لحاظ موقعیت جغرافیایی، سطح کیفی خدمات و قیمت، برای رزرو اینترنتی آن اقدام و هزینه آن را به صورت ریالی با کارت بانکی خود پرداخت کنند.

در بخشی از گفته‌هایتان به امکان رزرو هتل در تمام کشورهای جهان اشاره کردید. آماری از تعداد هتل‌های تحت پوشش جاباما دارید؟

سامانه رزرو اینترنتی جاباما تاکنون توانسته است امکان رزرو اینترنتی بیش از 220 هزار هتل خارجی را در هر نقطه از جهان فراهم کند.

با توجه به پراکندگی جغرافیایی این هتل‌ها، پشتیبانی جاباما از خدمات این هتل‌ها چگونه است؟

پشتیبانی 24 ساعته برای هتل‌های خارجی، حتی در روزهای تعطیل از دیگر مزیت‌های رزرو هتل در جاباماست. به این ترتیب اگر مسافران به هر دلیلی برای رزرو هتل خارجی با مشکلی مواجه شوند، مرکز تماس جاباما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک آنها می‌آید.

آیا خدمات جاباما به مسافران خارجی صرفا به پشتیبانی 24 ساعته محدود می‌شود؟

خیر. لغو رزرو و استرداد وجه پرداختی در کمترین زمان از دیگر مزایای رزرو اینترنتی هتل با جاباما است. اگر مسافران به هر دلیل رزرو هتل مورد نظر را کنسل کنند، جاباما وجه پرداختی را مطابق با میزان جریمه هتل به آنها باز می‌گرداند تا در زمان مناسب برای رزرو مجدد اقدام کنند. علاوه براین در جاباما این امکان وجود دارد که مسافران، قبل از رزرو هتل مورد نظرشان، نظر سایر افرادی که در آن هتل حضور داشتند را در قسمت نظرات مطالعه کند و با آگاهی کامل در مورد نحوه سرویس‌دهی و خدمات هتل، برای رزرو اقدام کنند.

به این ترتیب جاباما مطمئن‌ترین راه برای رزرو اینترنتی هتل خارجی است.

بله. مسافران سفرهای خارجی می‌توانند قبل از برنامه‌ریزی برای سفر، برای آشنایی با این امکان یک بار پروسه رزرو هتل خارجی در جاباما را بررسی کنند.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.