کد مطلب: ۲۷۰۰۹۱

پرونده واردات غیرقانونی ۶ هزار خودرو در قوه قضاییه

پرونده واردات غیرقانونی ۶ هزار خودرو در قوه قضاییه

رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران عنوان کرد: واردات بیش از ۶ هزار خودرو در هنگام ممنوعیت ثبت سفارش در زمره جرائم سازمان یافته است.

محمدعلی اسفنانی در نشست دیروز کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع واردات بیش از ۶ هزار خودرو در هنگام ممنوعیت ثبت سفارش افزود: با اعلام گزارش فروش این میزان خودرو جلسه با اعضا سازمان بازرسی کل کشور تشکیل و اولین بار عنوان شد که ۶ هزار و ۴۸۱ خودرو در زمان ممنوعیت ثبت سفارش ثبت و به کشور وارد شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،اسفنانی گفت: در پیگیری‌های اولیه وزارت صنعت و معدن اعلام کرد سایت این وزراتخانه هک شده بود و این خودروها در زمان ممنوعیت ثبت سفارش، ثبت و وارد کشور شده است. اسفنانی ادامه داد: با پیگیری‌های ما وزارت صنعت معدن اعلام کرد که سایت هک نشده و ثبت سفارش به صورت معمول انجام شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: یک گروه ویژه به صورت میدانی عملکرد ورود این خودروها را پیگیری کردند که در نهایت با هماهنگی دادستانی مشخص شد این رویه در زمره جرائم سازمان یافته است و رسیدگی به این پرونده در صلاحیت تعزیرات نیست. وی تاکید کرد: ورود غیرمجاز این خودروها در هنگام ممنوعیت ثبت سفارش باید در قوه قضاییه پیگیری شود.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.