خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۵۰۶۶

سخنگوی حزب کارگزاران:

بایدن پیروز شود آمریکا به برجام باز می‌گردد

بایدن پیروز شود آمریکا به برجام باز می‌گردد

سیدحسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر «بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا شود به برجام بازمی‌گردد و این یک فرصت خیلی خوب است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدحسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر «بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا شود به برجام بازمی‌گردد و این یک فرصت خیلی خوب است.

او با بیان اینکه برنامه حزب کارگزاران برای آینده کشور به زودی منتشر می‌شود، گفت: باید ببینیم که رئیس جمهور آینده چه کاری می‌خواهد انجام دهد و چه ماموریتی دارد. امیدواریم با مجموعه دوستان اصلاح طلبمان بتوانیم به این توافق برسیم که مساله اصلی، مساله اقتصاد است.

مرعشی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید درباره FATF با رهبری صحبت کند، افزود: تصور اینکه اصولگراها بیایند و حکومت یکپارچه شود و اختلافی پیش نمی‌آید تصور غلطی است چون بلافاصله تقسیم بر دو خواهند شد.

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: اگر قرار باشد ما در حزب کارگزارن یک دولت تشکیل دهیم به هیچ وجه دولتی حزبی و جناحی تشکیل نمی دهیم و حتما یک دولت فن گرایی تشکیل می‌دهیم.

او با اشاره به اینکه سیدمحمد خاتمی دلسوز کشور و واقع‌بین است، افزود: کاندیدهای حزبی ما مشخص هستند، آقای جهانگیری، آقای محسن هاشمی، آقای همتی، آقای ملک زاده، آقای هاشمی طبا، آقای کرباسچی و … مطرح هستند البته هنوز خودشان نپذیرفته‌اند.

مرعشی ادامه داد: احتمال ائتلاف با اصولگرایان میانه‌رو منتفی نیست اما ترجیح اکثریت اصلاحطلبان بر اساس تجربه گذشته این است که کاندیداهای خودشان را داشته باشند. این مجلس به اصولگرایان هزینه اضافه می کند؛ همچنین هزینه نهاد رهبری را هم افزایش می‌دهد.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.