کد مطلب: ۵۸۰۲۲۹

در گفتگو با یک کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

پیش‌بینی بورس هفته آخر شهریور / برجام تاثیری روی بورس نمی‌گذارد

پیش‌بینی بورس هفته آخر شهریور / برجام تاثیری روی بورس نمی‌گذارد

بورس در روزهای گذشته با تحرکات منفی شاخص و شاخص‌سازان رو به رو شد. اما در روز سه‌شنبه بازار با روند صعودی همراه شد.  بازار سهام هفته آینده چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس در روزهای گذشته با تحرکات منفی شاخص و شاخص‌سازان رو به رو شد. اما در روز سه‌شنبه بازار با روند صعودی همراه شد. بازار سهام هفته آینده چگونه خواهد بود؟

احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بورس در روزهای آینده گفت: اگر ابهامات فعلی که متوجه صنایع و قیمت‌گذاری دستوری است حل و فصل شود بورس هم واکنش مثبتی از خود نشان می‌‌دهد.

اشتیاقی معتقد است، اگر برجام هم به نتیجه برسد قیمت دلار از ۲۳ هزار تومان کمتر نمی‌شود. بنابراین از سمت مذاکره‌ها نباید نگرانی وجود داشته باشد و برجام تاثیر منفی آنچنانی در وضعیت شرکت‌ها و معاملات بورس نمی‌گذارد.

او می‌گوید: هفته آینده بازار با روند نوسانی همراه است و شاخص کل در کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد حرکت خواهد کرد.

این کارشناس بازار در بخش دیگری اضافه کرد: در حال حاضر عوامل مثبت اثرگذار در بازار به لحاظ بنیادی بیشتر از عوامل منفی اثرگذار است پس احتمال رشد و شکل گرفتن تحرکات صعودی بیشتر است.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر دوباره شاهد 100 عرضه اولیه تو یک هفته نباشیم قطعا بازار صعودیه

  • ناشناس

    گزارشاات 6ماهه دلیل صعوده این حرفها کشکه

  • ناشناس

    بزودی بورس کانال قبلی ۲ میلیونی رو پس خواهد گرفت هفته آینده بهترین فرصت خرید و سرمایه گذاری در سهام با ارزش هست

  • ناشناس

    افزایش قیمت سهام وکاهش قیمت دلار از محالاته مگه در خواب دلار 23 هزار تومانی رو ید ولی شاید برای مدت محدودی اون هم دستوری انجام شه ولی بعد از همان مدت محدود مجددا از قبل هم گران‌تر خواهد شد

  • ناشناس

    تنها بازار کنترولی درکشور بورس است احتمال این هست دولت با خبرهای فیک وبه کمک ارز پاشی قیمت ارز را پاین بکشد فقط فرصت خرید است دلار به زودی ۵۰هزار را میبیندودر اخر این دولت ۱۰۰هزار تومان آرزو میشود

  • ناشناس

    اصلا هیچ فرآیندی در باز سرمایه تاثیر مطلق ندارد و روند صعودی و یا نزولی این بازار عمدتا تابع هیجان عمومی و نوسان گیری مقطعی و یا دوره ای در بازه ی زمانی معین است .