کد مطلب: ۵۵۳۶۵۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۹ خرداد / بازار نوسانی و رنج خواهد بود

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۹ خرداد / بازار نوسانی و رنج خواهد بود

کارشناس بازار درخصوص پیش‌بینی بازار فردا گفت: بازار همچنان تحرکات محافظه کارانه‌ای را دارد و تا زمانی که دولت جدید بر سرکار نیاید و برنامه‌هایش مشخص نشود بازار نه ریزش خاصی را تجربه می‌کند و نه رشد گسترده‌ای را خواهد داشت و به صورت نوسانی حرکت می‌کند که همین روند نوسانی و رنج به شکل‌گیری اعتماد در بازار کمک می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه جز دو روز در اواخر هفته بقیه روزها با روندی نزولی به کار خود پایان داد و ارزش معاملات بورس تحت تاثیر افت نمادهای شاخص‌ساز بازار نسبت به هفته گذشته کاهش قابل توجهی را داشت.

سلمان نصیرزاده، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: تکلیف بازار سرمایه با انتخابات مشخص شده است و فارغ از این ابهام که رئیس جمهور چه کسی است مساله مهم تیم اقتصادی دولت جدید است که تفکراتشان در چه زمینه‌ای است و تا چه حد به فضای اقتصادی و قوانین احترام می‌گذارند.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت اصلی دولت جدید درباره بازار سرمایه چیست گفت: وضع قوانین باثبات و حذف قیمت‌گذاری دستوری با توجه به صبغه آسیب‌زا آن باید صورت گیرد. به طور کلی قیمت‌گذاری دستوری آفتی در برابر تولید و افزایش ظرفیت شرکت‌ها است و نتایج زیان باری را به بار آورده است.

نصیرزاده در پایان درباره پیش‌بینی روز شنبه گفت: بازار همچنان تحرکات محافظه کارانه‌ای را دارد و تا زمانی که دولت جدید بر سرکار نیاید و برنامه‌هایشان مشخص نشود بازار نه ریزش خاصی را تجربه می‌کند و نه رشد گسترده‌ای را خواهد داشت و به صورت نوسانی حرکت می‌کند که همین روند نوسانی و رنج به شکل‌گیری اعتماد در بازار کمک می‌کند.

آخرین اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مرغک بی پروا

    دوستان همبورسی مطمئن باشید روندصعودی بورس درهفته آینده آغاز میشود.آنهایی در این چند روز گذشته خریدکرده اند سودخوبی خواهندبرد.

  • ناشناس

    همیشه همینطوره دیگه.تیتر زدن نداره.به هر حال یه چیزی پیدا میکنید.

  • آیدین کعبی.ن

    دولت منفور روحانی به اتمام رسید.دولتی که فقط در راستای بدبخت کردن ملت فعال بود.نمونه بارز آن کلاه گذاشتن سر مردم دربورس بود.از حالا تا دولت جدید وضع بورس رشدش شروع خاهدشد.هرکسی درقیمتهای پایین خریدکرده و نفروخته از سودسرشاری برخوردار خواهندشد.انشالله.

  • شمس

    حالا که دور روحانی تمام شده ،ضرر مردم در بورس چی میشه ؟

  • ناشناس

    حالا ببینیم رئیس جمهور بعدی چه بازی در بیاره.

  • محمد

    من موندم این ها چطوری پیش بینی میکنند، خداوند خودش بیاد توی بورس، سرش کلاه میره چه برسه به مردم بدبخت، هر موقع خودشان بخوان بفروشند سهم رو میبرند بالا ، هرموقع هم خواستن بخرند سهم رو میارن پایین، یک عده هم فقط نا ظر براین هستن که چطوری سرمایه هاشون جلوی چشماشون مثل یخ آب میشه، ۱۰ماهه تمام سهم قفل بود کسی نمی تونست بفروشه، بعداز ۱۰ماه هم که سهم از قفل دارد یکروز مثبت نشد، اُف برشما، جواب خدا رو چی میخواهیدبدهید

    • علی آذری

      اگر با علم مالی آشنا باشی خودت میتوانی بخری و خودت بفروشی به حقوقی ها هم وابسته نباشی.

    • محمد باروق

      درود برشما.دقیقا

  • محمد

    رفتم رای دادم، که همتی رئیس جمهور نشه، هردفعه به بورس اعتراض کردیم روحانی رفت رئیس سازمان بورس رو عوض کرد،
    ما میگیم هر نمیخوایم پالان هر عوض میشه، ما میگیم روحانی وهمتی نمیخوایم قالیباف عوض میشه????جناب روحانی و جناب همتی شما به آن دنیا معتقدهستیداگر هستیدبدانید سرپل صراط جلوتون رو میگیرم، ننگ برشما

  • سرمایگزار

    سلام باکمال احترام آقای کارشناس هم شماآقای محترم وهم دیگرکارشناسان ازراه رسید که برای این سهامداران بیچاره که باالتماس دولت ومسعولین اقتصادی همین دولت اندک سرمایه که بابدبختی بدست آورد بودند راآوردند دربورس حالا هشتاد تانود درصد سرمایشان راازدست داداند وهمان التماس کندگان گم و گورشداند باپول همین مردم شمامتمعآباشیند فردادولتی روی کارمی آید بعدترازاینها پس خواهشن نخصه بدونه دارو برای این سهامداران بیچاره نپیچیندودست ازسراین سهامداران برداریند)خداروزیتان راجای دیگرجستجو کنید که این مردم آه دربساط ندارند وخودشان به نان شبشان نیازدارند پس خواهشن ازاین وعدهادست برداریند واین مردم رابحال خودشان بگذاریند که بحال خودشان وبعدبختیشان بمیرند)دست ازسرمابرداریند)

  • ناشناس

    من به رعیسی رای دادم گفته از صندوق توسعه ملی و جاهای دیگر ضرر مردم رو جبران میکنه انشالله که همه خوشحال شویم و حقمون بهمون برسه

  • ناشناس

    رعیس جمهور جدید انشالله ضررمون روجبران میکنه