خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۴۱۵۳

در گفتگوی تجارت‌نیوز با دو کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۵ آذر ۹۹ / بازار فردا با عرضه شروع می‌شود

پیش‌بینی بورس فردا 5 آذر 99 / بازار فردا با عرضه شروع می‌شود

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از یک درصد افت کرد اما شاخص هم‌وزن مثبت بود. بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در نمادهای شستا و فلزات اساسی روندی منفی پیدا کرد. در حالی که به دلیل منفی بودن روند قیمت‌ها در بازار ارز و طلا پیش‌بینی می‌شد بخشی از نقدینگی به بازار سهام وارد شود اما همچنان شاخص بورس روند صعودی پرقدرتی را آغاز نکرده است.

از نگاه برخی از کارشناسان پس از عبور بورس از ریسک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و امیدوار بودن به توزیع گسترده واکسن کرونا و به تبع آن، کاهش نااطمینانی ناشی از کرونا می‌توان در میان‌‎مدت به بازار سهام امیدوار بود. با این حال در مقطع کوتاه‌مدت یعنی فردا ممکن است بورس چه روندی داشته باشد؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار سهام فردا گفت: به نظر می‌رسد فردا نیز عرضه در بازار سهام زیاد باشد و روند شاخص کل نزولی شود.

همچنین محمد خبری‌زاد در رابطه با بورس فردا گفت: با توجه به عرضه‌های امروز، فردا در یک ساعت اول معاملات عرضه در بازار سهام زیاد است اما باید ببینیم در ادامه روند معاملات تقاضا به بازار سهام بازمی‌گردد یا نه. اگر تقاضا عرضه را کنترل نکند افت شاخص فردا بیشتر از امروز خواهد بود.

آخرین اخبار درباره چشم‌انداز بورس هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس به‌روز می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به عقیده بنده فقط وفقط رجوع شود به سهامهای بانکی

  • ناشناس

    همینجوری میگن میان مدت. الان سه ماهه میگن میان مدت. کسانی که 4 الی 6 ماه پیش سهام خریدن پولشون به این زودی ها سربه سر نمیشه. فعلا خوردن.

  • محمدعلی جمالزاده

    خلاصه ما میخواهیم سهام عدالت بفروشیم چیکار کنم فقط 145ت ریختند انهم با فروش اخابر مخابرات راهی هست زود انجام بشه ضرر ول کردم

  • ناشناس

    روند کل بازار سهام تا پایان سال مثبت فقط یا سهامداری یا خرید

  • مهرداد

    عشقه وخارزم

    • ناشناس

      کثیف ترین سهم خودم 4 ماه باهاشم با کلی ضرر.الکی مردمو بدبخت نکن آقا .از خدا بترس وخارزمم شد سهم

  • ناشناس

    خدا لعنت بکنه حقوقی هارو که هر چی میکشیم از دست مسئولین بی کفایت دولت و حقوقی هاست نظارت نمیشه هر کی بلند میشه فقط بفکر چاپیدن مردم بدبخت هستش پراید از بیست تومن شد صد و چهل تومن ولی سهامش از ۵۰۰ تومن اومده به مرز دویست تومن این کجاش عادیه؟

  • اهواز

    ای کاش فقط تجارت نیوز پیگیر مشکل فروش هرچه زودتر سهام عدالت باشه ولااقل بانک ملی سی درصد اول رو تصفیه بکنه یا کارت اعتباری رو به مردم بدهد

  • شاهرخ خان

    چرا میگید حرفهای دارای تهمت و توهین رو منتشر نمی کنید پس ما که چند ماهه سرمایمون رو به باد دادن و به شعورمون توهین کردن هنوز هم دست از دروغ گفتن برنمیدارن چرا دروغهاشون رو منتشر میکنید همه این کارشناسا هم دروغ میگن

  • ناشناس

    واقعاً گندتون بزنه با این تحلیلتون

  • ناشناس

    خواهشن پیش بینی نکن ک هر وقت پیش بینی میکنی بازار خراب میشه