کد مطلب: ۵۰۶۷۰۲

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۴ دی ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۴ دی ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۱ میلیون ۲۰۰ تومان قیمت داشت. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۱ میلیون ۲۰۰ تومان قیمت داشت. امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه امروز ‌هم روند با ثباتی داشته باشد. یعنی قیمت سکه در محدوده ۱۰ میلیون و ۹۵۰ تا ۱۱ میلیون و ۱۵۰ تومان در نوسان است.

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: روز سه‌شنبه خریداران به بازار سکه برگشتند و توانستند قیمت این فلز گرانبها را ۲۰۰ هزار تومان بالاتر ببرند. ساعت ۴ بعدازظهر روز چهارم هفته، فلز گرانبهای داخلی روی مرز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قرار گرفت.

به گفته فعالان، افزایش جزئی اونس طلا یکی از عواملی بود که سکه‌بازان را خریدار کرد. با این حال، عامل مهم‌تری که جسارت معامله‌گران سکه را بالا برد، رشد بهای دلار در بازار داخلی بود. سکه اکنون برای قرار گرفتن در مسیر صعودی نیاز دارد که از سطح ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عبور کند. البته تعداد زیادی از فعالان بازار انتظار دارند سکه بار دیگر شانس خود را برای برگشت به کانال ۱۰ میلیون تومانی مورد آزمون قرار دهد.

همچنین اقتصادنیوز نوشت: در حال حاضر قیمت هر اونس طلای نقدی هزار و ۸۵۵ دلار است که ۴.۴ دلار افزایش را نشان می‌دهد. زمان آغاز بازار روز سه‌شنبه، قیمت هر اونس طلا هزار و ۸۴۴ دلار بود.

سایت اینوستینگ نیز به سرمایه‌گذاران خرید این فلزگرانبها را پیشنهاد می‌کند. در همین راستا برخی تحلیلگران کیتکو نیز معتقدند تا قبل از اینکه قیمت طلا به ۲ هزار و ۸۰۰ دلار برسد، آغاز به خرید طلا کنند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دقیقا تحلیل گران کیتکو درست پیس بینی کردند
    بهترین زمان خرید الان است
    دولت ما تا انتخابات فقط مردم را خوش بین نگه می دارد
    گول نخورین

  • ناشناس

    آخرین ریال پول طلا شه از پول بهتر اوضاع دنیا خراب شده کی درست شه خدا داند

  • لیدا حاتمی

    قیمت طلا بالا خواهد بعلت اینکه بازار به روند عادی تقربی یرگشته و معامله زیاد شده و اینکه عید هم نزدیکه

  • ناشناس

    دلار بشه 15تومن طلا میشه 650، گول دلالهای دلار وطلا رو نخورید،فعلا همه چیز رو به پایینه مخصوصا طلا