کد مطلب: ۵۱۶۱۱۰

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۴ اسفند ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۴ اسفند ۹۹

قیمت طلا و سکه روندی نزولی به خود گرفته‌اند. در ادامه ممکن است روند قیمت‌ها در بازارها به چه شکلی شود و چه پیش‌بینی‌ای در این مورد وجود دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه روندی نزولی به خود گرفته‌اند. در ادامه ممکن است روند قیمت‌ها در بازارها به چه شکلی شود و چه پیش‌بینی‌ای در این مورد وجود دارد؟

مهمترین علت ارزانی طلا در دیروز به ارزانی قیمت دلار برمی‌گردد.

کاهش نرخ ارز در بازار داخلی که به دلیل بگو مگوهای سیاسی در مورد مساله برجام و انرژی هسته‌ای ایران مطرح شده و در جهت مثبت بوده، سبب شده قیمت ارز نوسانات زیادی را تجربه کند؛ نوسانات بازار ارز به نوسان نرخ‌ها در بازار سکه و طلا منتقل شده است.

بدین ترتیب اگر امروز کاهش قیمت دلار ادامه یابد، احتمالا ارزانی طلا هم ادامه‌دار است.

اقتصادنیوز نیز درباره آینده طلا نوشته است: بر اساس گزارش کیتکو، اندرو شیتز ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری مورگان استنلی پیش بینی می کند که طلا در سال ۲۰۲۱ بیش از این افتی که تجربه کرده روند نزولی خود را ادامه داده است.

اقتصاددانان مورگان استنلی پیش بینی می کنند که تورم آمریکا طی دو سال آینده کمی بیش از ۲٪ افزایش یابد. بنابراین ، این به سختی سناریوی فراری برای تورم است که به نظر می رسد طلا برای آن مناسب تر باشد. طلا سرمایه ای است که روایت در آن اهمیت دارد. در سال ۲۰۲۱ به نظر می رسد پاندمیک بهتر می شود. داده های اقتصادی در حال بهبود است. سیاست آرامتر شده است. و نرخ بهره در حال افزایش است.

همچنین گفته می شود عملکرد طلا به ویژه در مقایسه با سایر کالاها کم است. ارزیابی آن جذابیت خاصی ندارد. حرکت قیمتی ضعیف است ، به این معنی که کالاهایی که در حال سقوط هستند اغلب تمایل به نزول دارند. و داده های اقتصادی فعلی ، که در حال بهبود است ، اغلب به این معنی است که طلا کمتر از دارایی های دیگر عمل می کند.

در مورد طلا ، قیمت کمی زیر ۱۸۰۰ دلار در هر اونس پیش بینی شده است. تا پایان سال ؛ حتی با افزایش نرخ تورم ، طلا کاهش بیشتر از سطح فعلی را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، رئیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفته است: با مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز، طلا و سکه ارزان شد و پیش‌بینی می‌شود فردا طلا همانند امروز روند نزولی داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر درباره آینده طلا گزارش « پیش‌بینی قیمت طلا ۴ اسفند » را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام شماها که اینقدر پیش گویتون خوبه پس چرا به فلاکت افتادیم هر روز مواد غذای داره گرون میشه درد مردم طلا و دلار نیست اگه راستگوی مواد غذای کنترول کنین الا برکت اله

    • ناشناس

      افرین ب شما خبلی خوب اومد ….واقعا باین کاراشون دارن مردمو عذاب میدن

  • ناشناس

    مثلا خوراکی ارز ۴۲۰۰ تومنی.طلا کی داره.ارز ۴۲۰۰ میگیرن مافیائی درست کردن که با ارز ۲۵ تومنی میدن جنس رو به مردم.

  • ناشناس

    ما گرسنگی داریم میمیریم خدا نابودتون کنه

  • ناشناس

    ما داریم گرسنگی میمیریم من چندماه گوشت نخوردم بچه ام برای گوشت گریه میکنه

    • ناشناس

      بخاطر اینه ک اول به اینده بچه فکرنمیکنین فقط دوسدارین درس کنین

    • ناشناس

      در ایران چون ازدواج آسان است ، عروس داماد فقط میخواهند بپرند توی حجله و گور بابای آینده بچه ها.
      در قلب اروپا ازدواج کردم همسرم خارجی هردو دانشجو بخدا 2 سال حتی تلویزیون نداشتیم ، بعدش توی ایران پول عروسی معمولآ با بابای داماد و لوازم خانه با خانواده عروس،، جهیزیه ،،.
      تا وقتی این مسخره بازی ها هست آینده ملت همینه.

    • ناشناس

      چه حرفیه اخه همه چی غیر قابل پیش بینی شده
      کی میدونست قراره این حجم از گرونی بشه
      متاسفم این چه نگاهیه

  • ناشناس

    ما هرچی خریدم خورد زمین??

  • ناشناس

    سلام‌ایادرهفته‌های‌اینده‌طلا‌ارزان‌میشود

    • ناشناس

      آیا طلا باز هم گران میشود

  • ناشناس

    تو این دوره گرونی بیداد می‌کنه کی به فکر طلا هست جز یه مشت مرفهین بی درد برید به فکر مردم گرسنه باشید تو مملکت ثروتمند مردمش فقیر !!!

  • ناشناس

    قیمت طلا تا اواسط اسفند به گرمی ۷۰۰ هزارتومان میرسه شک نکنید