کد مطلب: ۳۹۳۵۵۱

رئیس اتحادیه طلا تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته / مردم از خرید طلا ضرر نمی‌کنند

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته / مردم از خرید طلا ضرر نمی‌کنند

رئیس اتحادیه طلا تهران می‌گوید: در حال حاضر تقاضای چندانی در بازار طلا وجود ندارد. به نظر می‌رسد که قیمت طلا تا پایان این هفته به طور جزئی گران شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازارها در هفته گذشته طبق انتظار عمل کردند. قیمت در بازار طلا همچنان روند صعودی دارد، بورس روند مثبت با دامنه محدود قابل پیش‌بینی را پشت سر گذاشت و در بازار ارز نیز روند کمی نزولی شد. در نهایت در هفته گذشته طلا بازدهی ۳٫۴ درصدی مثبت، سکه بازدهی ۲٫۱ درصدی مثبت، بورس بازدهی ۰٫۲۸ درصدی مثبت و دلار بازدهی ۰٫۴ درصدی منفی داشت.

در همین حال، رئیس اتحادیه طلا تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا تا پایان هفته چه روندی را خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت طلا هفته گذشته روند صعودی داشت اما به یک باره در روزهای پایان هفته قیمت این فلز گران‌بها روند نزولی را به خود گرفت. به نظر می‌رسد که قیمت طلا تا پایان این هفته مشابه هفته گذشته را داشته باشد. یعنی ممکن است قیمت طلا تا آخر هفته به طور جزئی گران شود.

نوسان قیمت طلا آزار دهنده نیست

ابراهیم محمدولی درباره وضعیت تقاضا در بازار طلا اظهار کرد: در حال حاضر تقاضای چندانی در بازار طلا وجود ندارد. این روزها به دلیل نوسان قیمت‌ها فروشنده طلا از خریدار بیشتر شده است. مردم هم نگران نباشند نوسان قیمت طلا در این هفته چندان آزاردهنده نیست.

او همچنین درباره قیمت سکه هم گفت: در آخرین معامله‌های انجام شده هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و 134 هزار تومان و هر قطعه طرح قدیم چهار میلیون و 80 هزار تومان، نیم سکه نیز حدود دو میلیون و 20 هزار تومان معامله شد. حباب سکه نیز به طور چشمگیری کاهش یافته و به نظر می‌رسد که در این بازه زمانی حباب سکه تمام بهار آزادی 200 هزار تومان باشد.

محمدولی در توصیه‌ای به مردم گفت: تنها توصیه ما به مردم این است که چنانچه قصد سرمایه‌گذاری دارند، منابع‌شان را در بازار طلای ساخته شده تزریق کنند. مطمئنا هیچ کس از خرید طلا در دراز مدت ضرر نخواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اره سمت دلار نبرن ببرن سمت طلا که شما دوست دارین و قیمت دستوری رو اعمال نمیکنید
    چشم حتما

  • امیر

    افت قیمت طلا در شهریور ماه

  • حاج مهدی

    نخرید
    نکنید
    از خدا بترسید

    • ناشناس

      نخرید

  • محیصا اسفندیارید

    باسلام قیمت سکه وطلا هرچقدر بالا بره به پولدارها میباشد ولی به ضرر جوانها میباشد که قصد ازدواج دارند یا اونهایی که به هر دلیل به خاطر مهریه در زندان هستند

  • ناشناس

    ما که برامون مهم نیست نداری که بخریم پس بودو نبودش فرقی به حالمون نداره

  • ناشناس

    قیمت همه وسایلهاگرون شده چی پول داره طلا بخره