کد مطلب: ۷۵۸۲۰۱

تغییر تاریخ قرعه‌کشی پیش فروش ایران خودرو

تغییر تاریخ قرعه‌کشی پیش فروش ایران خودرو

زمان قرعه‌کشی پیش فروش ویژه دهه فجر گروه صنعتی ایران خودرو تغییر یافت و طبق اعلام این شرکت خودروسازی، قرعه‌کشی در ساعت ۱۴ یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمان قرعه‌کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر در ساعت ۱۴ یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

پیش فروش ایران خودرو

پیش از این اعلام شده بود که قرعه‌کشی طرح‌های پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان روز سه‌شنبه مورخه ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در این طرح پیش فروش ایران خودرو، چهار خودرو پژو پارس، سورن پلاس، رانا پلاس و وانت آریسان عرضه شد که موعد تحویل آن‌ها همگی سال 1402 اعلام شده بود.

شرایط پیش فروش ایران خودرو

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه است.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودرو‌های سواری با کاربری شخصی) ممنوع و ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی است. انتقال امتیاز ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.سن متقاضی بالای ۱۸ سال باشد.شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد. ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند. امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود. صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است

برای مطالعه بیشتر، خبر قیمت خودرو امروز 17 بهمن 1401 را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    ۳۰۰ میلیارد تومن فقط سود پولی هست که مردم حدود ۱۲ روز به حساب خودرو واریز کردن میشه

    • سعید

      مگه مشخصه چند نفر واریزی داشتن؟

  • ناشناس

    سلام کسی که اصلا پلاک نداره چجوریه قبل تحویل خودرو باید پلاک بگیره یا بعدش چجوریه ؟

    • ناشناس

      خودروی پلاک شده تحویلتون میدن

    • ناشناس

      کسی که در قرعه کشی اسمش در میاد اگه پلاک نداشته باشه بنامش پلاک صادر میشه و میره از نمایندگی تحویل میگیره

    • ناشناس

      تو وقتی ماشین نداری قبل از ماشین گرفتن پلاک بگیری که بخودت وصل کنی؟خدا شفا بده

    • ناشناس

      انشالله که برای همه در بیاد با این کار حداقل ماشین به دست مصرف کننده و واقعا نیاز داره برسه. من ۷ بار شرکت کردم در نیومد. انشالله این بار در بیاد. توکل به خدا.

  • ناشناس

    چرا مردم را بازی میدید من شکایت بانک صادرات رامیکنم من را باوجود فروش طلاهای زنم برای پیش فروش گول زدن

  • ناشناس

    انشاله برای همه دربیاد من ماشین ندارم وپول نداشتم شرکت کنم وطرح خوبی است

  • ناشناس

    انشاله برای همه دربیاد من ماشین ندارم وپول نداشتم شرکت کنم وطرح خوبی است .یاعلی

    • ناشناس

      سلام انشالله برای همه در بیاد. توکل بر خدا

  • ناشناس

    خدا کنه به همه بدون قرعه کشیماشین بدن. توکل به خدا. به خدا ما هم به سختی این پول را جور کردیم.

  • حمید

    باعرض سلام من صددرصد نیاز به خودرو دارم هرجا رفتم خاستگاری بعلت نداشتن خودرو جواب رد دادن بهمه خودرو بدین شرط هم بزارید که خودرو تو بازار ازاد بفروش نره مچکرم

  • حمید

    باعرض سلام من صددرصد نیاز به خودرو دارم هرجا رفتم خاستگاری بعلت نداشتن خودرو جواب رد دادن بهمه خودرو بدین شرط هم بزارید که خودرو تو بازار ازاد نفروشن اونایی که نیاز دارن بخرند مچکرم

  • میلاد

    سلام همه دروغه .من فرزند سومم به دنیا آمد. شش ماهه دارم ثبت نام میکنم ولی برنده نمیشم .حتی وامی رو همکه قول دادن رو هم نگرفتم .بعد به مردم میگن بچه بیارین بااین همه خرج بالای بچه .اولش یک حرفی میزنن و میرن .برای دلال بازی های آقا… خوب شده .مردم هم دارن از گشنگی میمیرن . هیچ کمکی هم از دولت نیست.

  • میلاد

    سلام دروغه دل خوش نباشین .من شش ماه ثبت نام میکنم هیچی در نمیاد .فرزند سومم رو خدا داده .ولی نه وام دادن نه ماشین .