خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۷۲۱۸

بورس اول هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / صف خرید چندصد میلیونی در نمادهای پرتقاضا

بورس اول هفته را چگونه آغاز می‌کند؟ / صف خرید چندصد میلیونی در نمادهای پرتقاضا

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که تشکیل صف خرید چندصد میلیونی در نمادهای ومعادن، شپنا و فولاد نشان از شروع سبز دیگری برای بورس دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۱۳ اردیبهشت، صف‌‌های خرید سنگینی در نمادهای پرتقاضا و بزرگ بورسی شکل گرفته است که نشان از شروعی پرقدرت دیگر برای شاخص کل دارد.

بر این اساس سه نماد ومعادن، شپنا و خگستر به ترتیب با ۷۵۳، ۶۷۳ و ۵۸۴ میلیون صف خرید بیشترین حجم متقاضی را به خود اختصاص داده‌اند.

Capture

روز چهارشنبه هفته گذشته نیز عرضه اولیه ۱۹ هزار تومانی غگیلا انجام شد. امروز معامله این نماد در حد فاصل ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۳:۳۰ دقیقه امکان‌پذیر خواهد بود. بازار در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز خواهد کرد که پیش از شروع بازار، نمادهای ثعمرا و شفارا به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف و نمادهای کاما، دزهراوی و بوعلی به دلیل افشای اطلاعات گروه ب متوقف شده‌اند.

بازار سهام هفته گذشته را با رشدی ۱۸ درصدی به پایان رساند که رکوردی تازه در بورس به حساب می‌آمد. در این هفته نیز تمامی کارشناسان تجارت‌نیوز ، متفق‌القول پیش‌بینی کرده‌اند بورس در این هفته روندی صعودی خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.