کد مطلب: ۳۰۷۰۳۴

چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟

چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: در حال حاضر در بازار هیچگونه کمبودی نداریم، اما مهم‌ترین چیزی که در این روزها شاهد هستیم این بوده که مردم به شدت به سمت بازارها هجوم آوردند.

امیر دلداری در خصوص آخرین وضعیت بازار، اظهار کرد: اگر به بازارهای مشهد از جمله مصلی سر بزنید شاهد هجوم مردم به خرید کردن هستید؛ در حال حاضر مردم بیشتر از نیاز خود خرید انجام می‌دهند که همین امر خود به تنهایی باعث کمبود می‌شود، البته چنین رفتاری در قانون عرضه و تقاضا اختلال ایجاد می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز،مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد تصریح کرد: مدیریت بازار و مصرف مردم مهم‌ترین چیز در بازار است، علاوه بر این موارد، این روزها شایعاتی در خصوص کمبود موادغذایی و قحطی در فضای مجازی منتشر شده که هیچگونه صحت ندارد.

دلداری خاطرنشان کرد: امروزه در بعضی از کالاها مانند نوشابه حساسیتی وجود ندارد، اما در کنار آن افزایش قیمت در بعضی از کالاها مانند رب داریم که دلیل عمده آن افزایش قیمت گوجه نسبت به سال‌ گذشته است. همچنین کمبود قوطی برای بسته‌بندی رب در قیمت آن بی‌تاثیر نبوده است، در راستای تنظیم قیمت رب در قالب تنظیم بازار رب با قیمت 9800 تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مشکلاتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم مردم بی‌تقصیر نیستند، ما منکر آن نیستیم که قیمت کالاها افزایش پیدا کرده اما مردم در خرید خود بعضی از موارد را رعایت نمی‌کنند.

دلداری عنوان کرد: در حال حاضر جوسازی مبنی بر تعطیلی مغازه‌داران به نشانه اعتراض در فضای مجازی منتشر شده که این امر یک نوع جوسازی بیش نبوده و اتحادیه و واحدهای صنفی ما آن را تایید نمی‌کنند.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به خاطر اعتماد زیاد مردم به دولت و صادق بودن آنها و کنترل کامل نظام اقتصادی به نفع دولت و اختلاس گران