کد مطلب: ۵۲۷۷۷۵

چرا خرید اقساطی خودرو بهترین راه است

چرا خرید اقساطی خودرو بهترین راه است

گران شدن بی‌رویه خودرو در بازار ایران در کنار مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا و وضعیت نامناسب معیشتی مردم، باعث شده که خرید خودرو قسطی این روزها تقاضای بیشتری داشته باشد.

طرح‌های خرید اقساطی خودرو همیشه طرفداران بی‌شماری دارد. گران شدن بی‌رویه خودرو در بازار ایران در کنار مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا و وضعیت نامناسب معیشتی مردم، باعث شده که خرید خودرو قسطی این روزها تقاضای بیشتری داشته باشد.

اما از طرفی کارخانه‌های خودروسازی که پیش از این از معدود منابع مردم برای ماشین‌دار شدن مردم به طور قسطی بودند، فروش اقساطی خودرو را از دستور کار خارج کرده‌اند و بانک‌ها هم مدت‌هاست دیگر به فروش خودرو به صورت قسطی فکر نمی‌کنند. این رویه را باید به بدعهدی شرکت‌های سودجو و بدسابقه لیزینگی اضافه کرد تا متوجه شد که علی‌رغم تقاضای زیاد برای خرید خودرو قسطی، چرا نمی‌توان به هر شرکتی برای خرید اقساطی اعتماد کرد؟!

اما چاره کار کجاست؟ بالاخره برای خرید اقساطی خودرو باید چه کرد و آیا می‌توان همچنان به خرید خودرو با شرایط اقتصادی راحت‌تری دسترسی داشت؟ آیا مرجع مورد اطمینان و با سابقه در امر فروش اقساطی خودرو وجود دارد؟ این مراکز معتبر را چگونه باید پیدا کرد و ویژگی‌های یک مرکز معتبر برای خرید اقساطی خودرو چیست؟

اگر در پی یافتن پاسخ برای پرسش‌های بالا هستید و به همین دلیل به جستجو در اینترنت مشغولید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب قصد داریم به صورت مستدل و روشن پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای تمامی سؤالات بالا به شما ارائه کنیم، تا شاید در این شرایط اقتصادی بتوانیم کمک اندکی به آگاهی بخشی هموطنان مان داشته باشیم.

image 02a11d6fa3d537754c8e4a880463317016299fb1

چرا خرید اقساطی خودرو بهترین راه است؟

بازار خودرو در ایران بازار خاصی است و خرید خودرو در ایران همواره با ظرافت‌های خاصی همراه بوده و هست. اینکه خودروی خریداری شده در زمان فروش با مشکل مواجه نباشد و اصطلاحاً خوش فروش باشد و اینکه خودرو چقدر عمر کرده باشد از مشکلات خرید خودروی دسته دوم به حساب می‌آید. به این مجموعه نگرانی‌های ناشی از معیوب بودن خودرو و داشتن ایرادات پنهان در موتور و یا بدنه را هم باید اضافه کرد تا متوجه شد خرید خودروی دسته دوم چقدر دشوار است.

از سوی دیگر خودروی صفر هم در بازار بسیار گران شده تا حدی که ارزان‌ترین خودروی موجود در بازار رقمی در حدود صد میلیون دارد و خرید خودروی صفر کیلومتر در بازار هم به سادگی نیست. کارخانه‌ها هم که ظاهراً سرمست از انحصار موجود در بازار و حجم بالای تقاضا می‌خواند مشتری را به هر سازی که دوست دارند به حرکت در بیاورند و فعلاً روی فروش فوق العاده خودرو در قرعه‌کشی‌هایی عجیب و غریب تمرکز کرده‌اند.

در چنین شرایطی مردمی که می‌خواهند خودروی جدید بخرند و یا برای ارتقای ماشینشان نسبت به خرید خودرو جدید اقدام کنند، با سختی‌هایی مواجه هستند که تنها چاره‌اش، خرید اقساطی خودرو است.

هنگام خرید اقساطی خودرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید خودرو قسطی همین قدر که راهکاری مؤثر، شیرین و دلنشین برای ماشین‌دار شدن و ارتقای خودرو است، اگر بدون دقت به نکات مهم و رعایت ظرایف پر اهمیت باشد، می‌تواند تجربه یکی از بدترین اقدامات عمر هر فردی را رقم بزند. در این زمینه اصلاً نباید بی‌گدار به آب زد و به هر مجموعه بی‌نام و نشانی دل بست و با او وارد قرارداد شد. برخی سودجویان با ایجاد فضای تبلیغاتی خوش رنگ و لعاب تلاش می‌کنند تا اندک سرمایه مردم را به جیب بزنند و با وعده‌های طولانی مدت برای تحویل خودرو، حداکثر استفاده را از سرمایه متقاضیان خرید خودرو قسطی می‌برند.

خرید مطمئن خودرو به صورت اقساطی باید حتماً همراه با سه نکته زیر باشد و اگر هریک از این گزاره‌ها مورد توجه قرار نگیرد، دردسرهای فراوانی را برای خریدار به همراه خواهد داشت. این موارد را باهم مرور می‌کنیم:

  • تحویل فوری و آنی خودرو: خودرویی که در طرح فروش اقساطی خودرو خریداری می‌شود، باید پس از دریافت مبلغ اولیه، به صورت فوری و آنی به مشتری تحویل شود. مجموعه طرف حساب شما باید این تعهد را به شما بدهد وگرنه اگر بنا باشد خودرو با تأخیر تحویل خریدار شود که این طرح با فروش‌های طولانی مدت کارخانه‌ها چه تفاوتی خواهد داشت؟
  • تحویل سند خودرو به نام خریدار: برای خرید اقساطی خودرو باید بخشی از قیمت خودرو را به صورت پیش قسط به فروشنده تحویل داد. با این قیمتی که خودرو در بازار ایران دارد، این مبلغ چندان کم نیست و ارائه آن به هرکسی باید با دریافت سندی محکمه‌پسند و محکم همراه باشد. از سوی دیگر دریافت خودرو و رانندگی با آن در حالی که سندش به نام دیگری است هم چندان کار منطقی نیست و نمی‌تواند آسودگی خاطر لازم را برای خریدار فراهم کند. اینجاست که مجموعه طرف قرار داد شما باید این تعهد را بدهد که همراه با تحویل خودرو، سند آن را هم به نام شما ارائه کند تا با خیالی آسوده از رانندگی با آن لذت ببرید.
  • همکاری با مجموعه‌ای با تجربه و سابقه درخشان: برای خرید خودرو قسطی بهتر است سراغ مجموعه با سابقه درخشان و تجربه مؤثر در این زمینه بروید. چنین مجموعه‌هایی بواسطه حضور مدوام در بازار و کسب اعتبار در حوزه خرید و فروش خودرو هیچگاه حاضر نیستند نام و برند خود را بخاطر یک یا چند قرارداد فروش اقساطی خودرو زیر سؤال ببرند و معمولاً همین اهرم فشاری است تا تعهداتشان را حتماً مو به مو اجرا کنند.

image 2ac6eb915ca6891165ff8c52aa212568deb91952

یک راهکار مطمئن برای خرید اقساطی خودرو

حال که به انتهای این مقاله رسیدیم و مطالب فراوانی درباره خرید خودرو به صورت اقساطی بیان کردیم وقت آن است که به معرفی یک مجموعه معتبر و مورد اطمینان برای خرید اقساطی خودرو بپردازیم.

مجموعه "سایا خودرو" با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خودرو قسطی، طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی خودرو تعریف کرده و در حال حاضر بسیاری از خودروهای پرطرفدار جاده‌ها و خیابان‌های ایران را با ارائه امکانات و خدمات ویژه‌ای به صورت اقساطی به مشتریان سراسر کشور عرضه می‌کند‌.

سایا خودرو در تمامی طرح‌های فروش اقساطی خودرو، تمام سه نکته مهم مورد اشاره در این مطلب یعنی تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار و الزام رعایت تعهدات را اجرا می‌کند و شما می‌توانید به راحتی و با پرداخت تنها بخشی از رقم کلی قیمت ماشین مورد نظرتان آن را به صورت اقساطی از این مجموعه تهیه کنید.

اگر شما نیز متقاضی خرید خودرو قسطی هستید با مراجعه به وب‌سایت سایا خودرو با طرح‌های متنوع این مجموعه آشنا شوید و با مطالعه اطلاعات کلی که درباره هر خودرو در این تارنما نوشته شده، بهترین تصمیم برای خرید اقساطی خودرو را اتخاذ نمایید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    ترفند جدید برای خالی کردن جیب مردم.
    مثل مرغ که قطعه بندی میکردن و با قیمت دو برابر به مردم مفروختن. الان ماشین رو قسط بندی کردن تا با سود صد درصد به مردم قالب کنم.
    فکرش رو بکن ! یه سمند بخری ۴۰۰‌ ملیون بخوای پول بدی…

  • ناشناس

    نه به خرید خودرو خواهشامیخوان جور دیگه گرونتر بفروشن