کد مطلب: ۴۴۶۸۴۷

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

چرا موبایل گران شده است؟

چرا موبایل گران شده است؟

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل می‌گوید: در روزهای کرونایی به دلیل تعطیلی مدارس و تقاضای دانش آموزان برای خرید موبایل قیمت موبایل بین پنج تا ۲۵ درصد گران شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت موبایل در بازار گران شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: در روزهای کرونایی به دلیل تعطیلی مدارس و تقاضای دانش آموزان برای خرید موبایل قیمت موبایل بین پنج تا ۲۵ درصد گران شده است. البته نوسان قیمت دلار نیز در بالا رفتن قیمت موبایل بی‌تاثیر نبوده است.

ابراهیم درستی افزود: فعلا دو ماهی است که هیچ موبایلی وارد کشور نشده است. برخی موبایل‌ها در انبار گمرکات است. توصیه ما به شرکت‌های واردکننده این است که در این شرایط از سود ۱۷ تا ۱۸ درصدی خود را کم کنند.

او در ادامه اظهار کرد: جنس به اندازه کافی در بازار وجود دارد. فعلا کمبودی در حوزه موبایل نیست. تقاضا برای خرید موبایل دانش آموزان در قیمت موبایل یک درصد تاثیر داشته اما بیشترین علت نوسان قیمت موبایل تحت تاثیر افزایش قیمت دلار است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جناب آقای مسئول!مثل اینکه ازبازارکاملا بی اطلاعی!قیمتهای موبایل بیش از۵۰درصد افزایش یافته به لطف عدم نظارت شما مسولین.چرابیخودی شعارمیدی؟

  • نازلی

    ای باباشایدکسی نخادگوشی بخره

  • Kiseeee

    ایقدچرت وپرت تحویل مردم ندید

  • ناشناس

    خلاف واقع گفتن رویه شده دلار از دو ماه پیش حداکثر ۱۸ تا ۲۰ درصد گران شده ولی گوشی بستگی به نوع آن از ۵۰ تا ۸۰ درصد گران شده پس کمترین ربط آن به دلار است