کد مطلب: ۷۴۴

کاهش ۴۰ دلاری قیمت جهانی طلا در دو روز گذشته

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهرگفت: قیمت جهانی طلا در مقایسه با دو روز گذشته 40 دلار کاهش داشت.   محمد کشتی‌آرای_ رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره دلایل این کاهش گفت: اعلام خبر بازخرید حدود 10 میلیارد دلار اوراق قرضه در سخنرانی دیروز رییس جدید فدرال بانک آمریکا این کاهش را به دنبال

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهرگفت: قیمت جهانی طلا در مقایسه با دو روز گذشته 40 دلار کاهش داشت.

محمد کشتی‌آرای_ رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره دلایل این کاهش گفت: اعلام خبر بازخرید حدود 10 میلیارد دلار اوراق قرضه در سخنرانی دیروز رییس جدید فدرال بانک آمریکا این کاهش را به دنبال داشت که این موضوع باعث کاهش 40 دلاری قیمت جهانی طلا در دو روز گذشته شد.

وی با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته پنج تا هشت هزار تومان کاهش داشت گفت: در حال حاضر قیمت سکه طرح قدیم و جدید 945 هزار تومان و نیم‌سکه 500 هزار تومان اعلام شد.

وی افزود: ربع سکه به قیمت 285 هزار تومان، سکه‌های یک گرمی 195 هزار تومان، هر مثقال طلا 420 هزار و 500 تومان و یک گرم طلا به قیمت 96 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه قیمت‌ها در حال کاهش است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز نیز قیمت‌ها مرتبا کاهش یابد گفت: به احتمال زیاد در طی روزهای آینده نیز چند دلاری کاهش داشته باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.