کد مطلب: ۴۷۴۶۳۱

کسب درآمد از تدوین با استفاده از آموزش رایگان پریمیر Premiere Pro

کسب درآمد از تدوین با استفاده از آموزش رایگان پریمیر Premiere Pro

اگر به کسب درآمد از تدوین فیلم علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم آموزش پریمیر را جدی بگیرید. سایت رسانه فارسی با ارائه باکیفیت آموزش رایگان پریمیر شرایط ویژه‌ای برای فیلمسازان و دوست داران تدوین ایجاد کرده است.

احتمالا اگر به تازگی در گوگل به دنبال ویدئوهای آموزش پریمیر بوده‌ باشید، با عنوان‌های وسوسه کننده‌ای مانند «آموزش رایگان پریمیر 0 تا 100»، «آموزش تضمینی پریمیر در چند ساعت» و یا عناوین مشابه دیگر برخورد کرده‌اید، اما سوال اینجاست که این‌گونه مطالب تا چقدر به درستی نزدیک‌اند؟! برای امتحان کردن چنین سایت‌هایی که گاهی ممکن است بدون هیچ دانشی اقدام به درج چنین مطالبی ‌کنند، کافی است که با مشاورین آنها صحبت کنید تا متوجه شوید، نه تنها آموزش پریمیر را به صورت کامل در اختیارتان قرار نمی‌دهند بلکه هزینه‌ای قابل توجه نیز از شما دریافت خواهند کرد. در این بین وب‌سایت رسانه فارسی که مدت‌هاست در زمینه‌ی آموزش نرم‌افزار پریمیر مشغول به فعالیت است، با تمهیداتی که اندیشیده، توانسته است تا دست افراد سودجو را تا حد زیادی کوتاه کند.

لازم به ذکر است که رسانه فارسی، متشکل از یک تیم کارکشته، اقدام به تولید محتواهای آموزش پریمیر کرده و آن را کاملاً به صورت رایگان در وب‌سایت خود منتشر نموده است و که به تعداد افرادی که هر روزه به سمت و سوی کارهای گرافیکی مخصوصاً ویرایش فیلم سوق داده می‌شوند، افزوده می‌شود و شاید یکی از دلایل این امر درآمد بسیار خوبی است که این شغل دارد. هر چه در تدوین و ویرایش فایل‌ها نبوغ بیشتری به خرج داده شود، می‌توان امیدوار بود که شرکت‌های بیشتری برای همکاری دست به ریسک زده و اقدام کنند.

شاید از خودتان سوال کنید که چرا آموزش تدوین با پریمیر می‌تواند اینقدر نسبت به سایر برنامه‌های ویرایش فیلم از اهمیت بیشتری برخوردار باشد که بهترین پاسخی که می‌توان به این دغدغه‌ی افراد داد این است که با آموزش پریمیر متوجه خواهید شد که نرم‌افزار Premiere Pro قوی ترین ابزار تدوین دنیاست و تا کنون هیچ نرم‌افزاری قدرت رقابت با این نرم افزار فوق العاده را نداشته است.

کسب درآمد موثر با آموزش رایگان پریمیر

داشتن یک شغل خوب و ثابت با درآمد مناسب به آرزویی برای جوانان تبدیل شده است، این در حالی است که بسیاری از افراد از داشته‌های خود نهایت استفاده را نمی‌برند. هر روزه تعداد افراد زیادی به تیم تخصصی رسانه فارسی مراجعه کرده و از علاقه‌شان به یادگیری و آموزش پریمیر صحبت می‌کنند و با توجه به راهنمایی‌هایی که به این عزیزان می‌شود، در انتها شاهد آن هستیم که دیگر پیگیر علاقه‌ی خود نخواهند بود، این در حالی است که با توجه به شناخت نسبی که از این عزیزان پیدا می‌کنیم، مطمئن هستیم که اگر راه خود را در ویرایش فیلم و ویدئو دنبال کنند، به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای درک بهتر این مطلب محتوای وب‌سایت مووی مگ با عنوان دوره رایگان آموزش پریمیر و کسب درآمد از تدوین فیلم را هم بخوانید.

IMG 20200905 100242

کار کردن با برنامه‌های شرکت ادوب که یکی از جامع‎‌ترین آنها پریمیر پرو است، در کنار داشتن یک ذهن خلاق، افراد را به درآمدهای نجومی می‌رساند. حتماً می‌دانید که در حال حاضر انجام دورکاری ویرایش ویدئو برای شرکت‌های مختلف در بین مردم باب شده است، البته نه تنها درباره آموزش Premiere Pro بلکه در حوزه‌های مختلف، کارها به صورت دورکاری انجام می‌شود و همین امر باعث شده تا افراد بیشتری تمایل به کسب درآمد در منزل داشته باشند.

آنچه که مسلم است ساده نبودن کار کردن با برنامه‌هایی مانند پریمیر پرو است که در این خصوص نیز علاقمندان به این برنامه هیچ نگرانی به خود راه ندهند چرا که تیم رسانه فارسی در اقدامی تمامی آموزش‌های مفیدی که می‌تواند یک آدم مبتدی را به یک فرد کاملاً حرفه‌ای در این حوزه تبدیل کند را با دقت زیاد تولید کرده و آن را در اختیار این عزیزان قرار داده است.

در نظر بگیرید که تولید یا ویرایش یک ویدئو با آموزش رایگان پریمیر برای شرکت‌ها دستمزدهای بسیار بالایی ایجاب کرده و با انجام هر پروژه می‌توانید پول خوبی را به جیب بزنید. پر واضح است که بکار بردن کارهای خلاقانه و انجام دادن صحیح کارها شانس شما را برای دریافت پروژه‌های بعدی بیشتر خواهد کرد. از این‌رو توصیه اکید داریم که حتماً از آموزش‌هایی که رسانه فارسی در نظر گرفته است استفاده نمایید.

به استاد آموزش نرم‌افزار Premiere Pro تبدیل شوید

همه‌ی ما علاقه داریم در کاری که به صورت حرفه‌ای به آن مشغولیم، تسلط کافی به‌دست آوریم. اگر فکر می‌کنید که شما نیز می‌توانید در ویرایش ویدئو به تبحر خاصی دست پیدا کنید، حتماً نیاز به آموزش‌های جدی خواهید داشت. آموزش دیدن هیچوقت کلاس کاری کسی را پایین نخواهد آورد و چه بسا بعد از مدتی، شما را به یک استاد بهتر تبدیل کند. شما با استفاده از ویدئوهای آموزشی رسانه فارسی می‌توانید در مدت کوتاهی به یک شخص حرفه‌ای تبدیل شوید. این موضوع زمانی دارای اهمیت بیشتر خواهد شد که می‌توانید خودتان به دیگران آموزش داده و از این راه نیز به کسب درآمد بپردازید. لذا توصیه می‌کنیم که حتماً راه پر فراز و شیب آموزش دیدن را از دست ندهید، البته اگر می‌خواهید یک عمر خود را صاحب یک درآمد ثابت کنید!

چرا باید از ویدئوهای آموزش رایگان پریمیر رسانه فارسی استفاده کنیم

آموزش پریمیر پرو به طوری که افراد تحت آموزش را به سمت و سوی یادگیری کامل پیش ببرد، کار بسیار سختی است، خصوصاً اینکه این‌گونه آموزش‌ها با یک‌سری تصاویر و ویدئوهای خاص انجام می‌شود و بعد از آن هنرجوها باید بر روی تصاویر و ویدئوهایی که دارند، اقدام به تمرین و تکرار کنند. با این حال رسانه فارسی تمام تلاش خود را به‌کار بسته است که آموزش رایگان پریمیر را به نحو احسنت پیش ببرد تا افراد بعد از مشاهده آموزش نرم‌افزار پریمیر به خوبی با تک تک ابزارهای برنامه پریمیر آشنا شده باشند.

IMG 20200905 100339

در واقع ابزار یا ابزارک‎های برنامه پریمیر را می‌توان به مثابه یک گونیا، نقاله یا خط‌کش در ریاضی دانست. به این صورت که در ریاضی؛ اگر چه کاربرد این‌گونه وسایل کاملاً مشخص است اما نحوه استفاده از آنها برای شکل‌های مختلف می‌تواند تغییر کند. لذا هر یک از ابزارهای موجود در آموزش رایگان پریمیر نیز می‌تواند برای تصاویر یا ویدئوهای مختلف به طور جداگانه‌ای کاربرد داشته باشد که این موضوع در تمامی آموزش‌های ویدئویی تیم رسانه فارسی در نظر گرفته شده است تا علاقمندان بدون هیچ سردرگمی بتوانند نهایت استفاده را از آنها ببرند.

دلیل دیگری که می‌توان برای استفاده از آموزش پریمیر تیم رسانه فارسی برشمرد این است که در کمتر آموزش‌هایی سعی شده است تا کار ویرایش در ویدئوی آموزشی تکمیل شود. اگر تا به حال آموزش‌های ویدئویی نرم افزارهای دیگر ویرایش فیلم را دنبال کرده باشید، متوجه شده‌اید که شخص آموزش دهنده فقط به معرفی ابزار و نمایش آن با یک تست کوچک بر روی تصویر یا ویدئو بسنده کرده است و کاری به این موضوع ندارد که آیا خروجی کار هم مناسب خواهد بود یا خیر! اما این موضوع در آموزش رایگان پریمیر توسط تیم کارکشته رسانه فارسی با جزئیات بسیار خوبی پیش می‌رود و تا نشان دادن خروجی مناسب دست از کار نکشیده است.

مزیت‌های استفاده از آموزش نرم‌افزار پریمیر

بعد از یادگیری برنامه پریمیر از آن می‌توانید در مواردهای مختلفی استفاده کنید. به همین دلیل است که آموزش پریمیر برای حتی وبمستران نیز با اهمیت شده است، چرا که این افراد می‌توانند برای گسترش دادن وب‌سایت‌شان نیز از این برنامه کاربردی استفاده کنند.

احتمالاً در جریان باشید که بسیاری از برنامه‌های ویرایش فیلم از سرعت پایینی برخوردار هستند، یا اینکه برای اجرای بهتر و با سرعت بالاتر نیاز به یک سیستم عامل با مشخصات بالا دارند، اما نرم‌افزار پریمیر پرو به‌خودی خود از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و افراد، می‌توانند بدون هیچ زحمتی و با سرعت بالا به ویرایش فیلم و عکس بپردازند.

از دیگر مشکلاتی که در برنامه‌های مختلف ویرایش فیلم وجود دارد این است که از فرمت‌های کمی پشتیبانی می‌کنند که در این صورت زحمت زیادی را برای برگرداندن فرمت ویدئوها بر روی دوش علاقمندان می‌گذارد. اما پشتیبانی کردن نرم‌افزار آموزش تدوین با پریمیر از اکثر فرمت‌ها کار را بسیار آسان کرده است.

از دیگر مزیت‌های آموزش پریمیر پرو می‌توان به زیر اشاره کرد:

  • درج متنون به زبان‌های مختلف در جای جای ویدئو
  • ترکیب ویدئوها با انواع صوت با قابلیت ویرایش سریع
  • ترکیب ویدئوها با انواع لوگو
  • امکان برش ویدئو و متصل کردن به ویدئوهای دیگر
  • محیط جذاب برنامه پریمیر و در دسترس بودن تمامی ابزارها

چگونه از آموزش رایگان پریمیر استفاده کنیم؟

تولید ویدئوهای آموزشی در کنار اینکه به هزینه‌های زیادی نیاز دارد، بسیار وقت‌گیر خواهد بود و با توجه به اینکه تیم تخصصی رسانه فارسی نهایت دقت را برای ساخت ویدئوهای آموزش رایگان پریمیر به‌کار برده است، انتظار دارد که افراد پس از دانلود مجموعه‌های آموزش پریمیر، به صورت کامل آن را فرا گیرند تا شاهد بازخوردهای بسیار مناسب باشیم. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی مجموعه‌های آموزشی آپلود شده در سایت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد، با این حال افرادی که علاقمند به تولید مجموعه‌های دیگر برنامه‌های ویرایش فیلم هستند، به صورت کاملاً اختیاری می‌توانند از طریق لینک درگاه پرداختی که در سایت رسانه فارسی قرار داده شده است، حمایت‌های مالی خود را به تیم تخصصی سایت رسانه فارسی داشته باشند تا از این طریق بتوانیم کار خود را با قدرت تمام، دنبال کنیم.

ضمن اینکه در نظر داشته باشید که گروه تخصصی رسانه فارسی به آدرس https://www.rasanefarsi.ir آماده‌ی پاسخگویی هر گونه سوال یا ابهام در خصوص آموزش رایگان پریمیر می‌باشد تا از این طریق به طور کامل رسالت خود را انجام دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • s.a.zolfaghari23

    سلام . به نظر شما بازار پریمیر برای اموزش مناسبه ؟؟؟
    یعنی به اندازه کافی نیاز به اموزش این نرم افزار هست ؟؟
    ممنون.

    • ناشناس

      سلام من بعنوان کسی که چند وقتی میشه پریمیر کار میکنم به این نتیه رسیدم که هر دوره آموزشی نیاز به خلاقیت داره و همیشه جای بهتر شدن هست اینم بگم که بازار کار آموزش نرم افزار همیشه جا برای بهتر شدن داره

    • s.a.zolfaghari23

      متشکرم .
      پس یعنی اگر از نظر بصری و محتوا اموزش های خوبی داشته باشیم به همراه علم تبلیغ نویسی و مارکتینگ میتونیم موفق بشیم…

  • غتق3غتقفنغتی

    این برناممه خیلی عالیه به نظر من این برنامهه پایان ننداره هرر چی یاد بگیری باز هم کمه