کد مطلب: ۲۶۵۱۲۹

کمپین حمایت از کالای داخلی در بخش صنعت کشور فعال است

کمپین حمایت از کالای داخلی در بخش صنعت کشور فعال است

مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد که کمپین حمایت از کالای داخلی در بخش صنایع کشور فعال شده است.

سید افشین گنج بخش عصر چهارشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد بیان داشت: این کمپین باشعار«بیاییم چرخه را بچرخانیم» درصدد تشویق مردم و صنعتگران برای خرید کالا و تجهیزات ساخت داخل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گنج بخش گفت: روان‌سازی فروش محصولات و توسعه فعالیت واحد‌های تولیدی برای حرکت بهتر چرخه صنعت از مهمترین اهداف راه‌اندازی این کمپین است.

مشاور مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: ایجاد آرامش برای تولید‌کننده که بتوانند با آرامش محصولات خود را به دست مردم برساند از دیگر اقدامات در مسیر حمایت از کالای ایرانی تلقی می‌شود.

وی افزود: در حمایت از کالای ایرانی باید در مسیر پرداخت تسهیلات بانکی، رفع موانع گمرکی و مشکلات بازار تلاش شود که مجموعه این اقدامات در کنار تبلیغات و برندسازی موثر است.

وی با بیان اینکه نوسازی و بازسازی واحد‌های صنعتی در اولویت کاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی است ، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با نوسازی این واحدها، کیفیت تولید داخلی را ارتقا بخشیم.

گنج بخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 92 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند گفت: مسئولیت حمایت، نظارت و برنامه‌ریزی برای این صنایع بر عهده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی گفت: سال 96 بیشترین میزان واگذاری زمین به واحد‌های تولیدی را در شهرک‌های صنعتی کشور در مقایسه با سال‌های قبل‌ از آن داشتیم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.