کد مطلب: ۵۰۴۲۴۹

دکتر داوودیان کمپین لبخند زیبا به راه انداخت

دکتر داوودیان کمپین لبخند زیبا به راه انداخت

لخند زیبا و دندان زیبا ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به‌طوری که هر تغییر شکلی در دندان ما؛ باعث تغییر در لبخندمان می‌شود. کلینیک دندانپزشکی سیما دنت با ایده خلاقانه و طرح کمپین لبخند دکتر داوودیان؛ فرهنگ‌سازی جهت داشتن دندان‌های زیبا و سالم را برای همه افراد جامعه در پیش گرفته است.

لبخند زیبا و دندان زیبا ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به‌طوری که هر تغییر شکلی در دندان ما؛ باعث تغییر در لبخندمان می‌شود. روزانه افراد زیادی را می‌بینیم که لبخند به لب دارند و اولین چیزی که جلب توجه می‌کند؛ شکل و نمای دندان‌ها می‌باشد. کلینیک دندانپزشکی سیما دنت با ایده خلاقانه و طرح کمپین لبخند دکتر داوودیان ؛ فرهنگ‌سازی جهت داشتن دندان‌های زیبا و سالم را برای همه افراد جامعه در پیش گرفته است. این مجموعه تشکیل شده از متخصصان کارآمد و توانایی که در قسمت‌های مختلف مشغول به فعالیت می‌باشند. کلینیک سیما دنت با حضور دکتر داودیان به عنوان دکتر ارتودنسی و همچنین مدیریت این کلینیک با لبخندی زیبا؛ خدمات ارتودنسی و تخصصی دندانپزشکی را به شما ارائه می‌نمایند.

جوایز کمپین لبخند زیبا

هر ماه به چهارده عضو کمپین جوایز زیر تقدیم می‌شود که از سوی برندگان قابل اعطا به غیر نیز می‌باشد

  • یک برنده درمان ارتودنسی ثابت دو فک (به ارزش ۲۰ تا ۳۰ میلیون‌ تومان)
  • یک برنده ۱۰ واحد لمینیت دندان‌های بالا (به ارزش ۲۰ میلیون تومان)
  • دو برنده ایمپلنت سوییسی اشترومن تک دندان ( به ارزش ۱۰ میلیون تومان)
  • ده برنده بلیچینگ یا سفید کردن دندان (به ارزش ۲ میلیون تومان)

جهت مشاهده ویدئو آموزشی شرکت در کمپین لبخند زیبا بر روی آموزش شرکت در کمپین کلیک کنید.

جهت مشاهده ویدئو آموزشی نحوه انتخاب متخصص ارتودنسی بر روی دکتر ارتودنسی کلیک کنید.

جهت مشاهده ویدئو آموزشی در مورد ارتودنسی دندان بر روی ارتودنسی کلیک کنید .

IMG 20210104 094644

کمپین لبخند دکتر داوودیان

از نظر جغرافیایی این کلینیک در قسمتی قرار دارد و همه افرادی که در هر نقطه‌ای از شهر تهران زندگی می‌کنند به راحتی می‌توانند به این کلینیک مراجعه کنند. اگر شما قصد دارید با ماشین شخصی خود به کلینیک دندانپزشکی سیما دنت مراجعه کنید به هیچ عنوان نگران جای پارک نباشید. مجتمع تجاری روبروی این کلینیک دارای پارکینگ طبقاتی می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید ماشین خود را در آن مکان پارک کنید. با توجه به محل کلینیک سیما دنت؛ ایستگاه‌های متعدد اتوبوس و همچنین ایستگاه مترو در مسیر قرار دارد. شما به آسانی میتوانید با اتوبوس و مترو خود را به این کلینیک برسانید. کلینیک دندانپزشکی سیما دنت با کمپین لبخند دکتر داوودیان در نظر دارد؛ با ایجاد انگیزه در جهت زیبایی و سلامت دندان و دهان؛ افراد را به داشتن لبخندی زیبا تشویق کند. این کار باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس در افراد می‌شود.

IMG 20210104 094701

لبخند زیبا با خدمات دندانپزشکی سیما دنت

ارائه خدمات تخصصی و ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی سیما دنت با حضور پزشکان مجرب؛ در مکانی امن و آرام صورت می‌گیرد. اگر به اطراف خود دقت کنید کودکانی را می‌بینید که از مراجعه به دندانپزشک می‌ترسند و یا با حضور در مطب دچار استرس می‌شوند و گریه می‌کنند. این کلینیک با حضور دندانپزشک کودک؛ با لبخندی زیبا در محیطی آرام؛ به دور از هر گونه استرس پذیرای کودک دلبند شما می‌باشد تا کودک شما نیز عضوی از افرادی باشد که در کمپین لبخند دکتر داوودیان حضور دارند. رسیدگی به لثه یکی از نکات مهمی می‌باشد که برخی افراد نسبت به آن بی‌توجه هستند و همین امر باعث بروز مشکلاتی برای آنان می‌شود. گاهی بافت لثه دچار مشکل می‌شود و گاهی ممکن است لثه دچار التهاب و خونریزی شود و ….. این کلینیک با حضور جراح لثه می‌تواند به شما کمک کند که لثه‌ای سالم داشته باشید.

کمپین لبخند زیبا

اگر احساس می‌کنید دندان شما دچار پوسیدگی شده است یا رنگ آن به هر دلیلی تغییر کرده است؛ فاصله بین دندان‌ها شما را رنج می‌دهد؛ دندان‌هایتان بسیار فشرده و کج شده‌اند و یا یکی پشت دیگری پنهان شده است؛ با مراجعه به کلینیک سیما دنت و ترمیم دندان‌های خود؛ شما نیز در کمپین لبخند دکتر داوودیان شرکت کنید. این مجموعه افتخار آن را دارد که با ایده زیبا و خدمات موثر در خدمت مردم عزیز باشند. در نظر داشته باشید که داشتن دندان و دهان سالم و مراقبت از آن‌ها در پیشگیری از بروز دیگر بیماری‌ها بسیار موثر می‌باشد. در صورتی‌که با سهل انگاری؛ رسیدگی به مشکلات دندان‌ها را به تعویق بیندازید؛ دچار بیماری‌های گوناگونی از جمله بیماری‌های قلبی می‌شوید.

متخصصان این مجموعه با استفاده از مدرن‌ترین فن‌آوری‌های روز؛ با دقت فراوان شرایط بیمار را بررسی می‌کنند و شیوه‌های مختلف درمان را برای بیمار بازگو می‌کنند. در نتیجه با هم‌فکری پزشک متخصص و بیمار؛ آن‌چه در انتهای کار به چشم می‌خورد؛ دندان‌های صاف؛ یک‌دست؛ سفید و زیبا همراه با لبخندی که چهره بیمار را جذاب‌تر می‌کند؛ می‌باشد.

کلینیک دندانپزشکی سیما دنت با داشتن عضو حداکثری شما را به کمپین لبخند دکتر داوودیان دعوت می‌کند. در این کمپین هیجان انگیز جوایز نفیسی برای چهارده نفر در نظر گرفته شده است و قرعه‌کشی ماهانه این کمپین به قوت خود باقی‌ست. اگر خود از دندان‌های زیبا و سالم برخوردار هستید؛ می‌توانید دوستان و آشنایان خود را به این کمپین بزرگ و سراسری دعوت کنید و شانس برنده شدن خود را امتحان کنید. نکته قابل توجه این است در صورتی که شما یکی از برندگان خوش شانس این جوایز باشید و نیازی به استفاده از آن نداشته باشید؛ می‌توانید آن را به فرد دیگری هدیه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.