کد مطلب: ۴۷۷۴۹۴

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه خبر داد:

افزایش تقاضا برای خرید گلابی / دلار موز را گران کرد

افزایش تقاضا برای خرید گلابی / دلار موز را گران کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه درباره افزایش قیمت دو میوه موز و گلابی می‌گوید: با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت موز در بازار گران شد. علت افزایش قیمت گلابی نیز این است که تقاضا برای این میوه در بازار افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه درباره چرایی افزایش قیمت موز و آناناس به تجارت‌نیوز گفت: قیمت میوه‌هایی همچون موز و آناناس با قیمت دلار گران یا ارزان می‌شوند. با توجه به افزایش قیمت دلار قیمت موز در بازار گران شد. در حال حاضر هر کیلو موز در میوه و تره‌بار مرکزی با قیمت 23 هزار تومان فروخته می‌شود.

اسدالله کارگر افزود: البته موز از کشورهای آفریقایی و پاکستان وارد و اکثر نیاز داخل به شکل وارداتی تامین می‌شود. ناگفته نماند که در شهرهای جنوبی تهران موز کشت می‌شود که اکثر این موزها برای آب میوه‌گیری مناسب است.

او اظهار کرد: هر کیلو گلابی نیز با قیمت 25 هزار تومان در بازار مرکزی فروخته می‌شود. علت افزایش قیمت گلابی نیز این است که تقاضا برای این میوه در بازار افزایش یافته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه گلابی فوش نیست

  • گلابی

    اگر گران هم شده از تولید کننده یاکشاورز زحمتکش حمایت بشه ،نه دلالان میدان میوه و تره بار،واسطه ها را حذف کنید تا قیمت متعادل بشه