کد مطلب: ۲۸۴۰۵۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۱۲ واحد صنعتی در استان سمنان بازسازی می‌شوند

۱۲ واحد صنعتی در استان سمنان بازسازی می‌شوند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشار به اعطای ۱۶۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۲ واحد تولیدی صنعتی استان گفت: این واحدها بازسازی و نوسازی می‌شوند.

بهروز اسودی در حاشیه یکصد و هفدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: به منظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب‌و‌کار ۱۲ واحد صنعتی توسط بانک‌های ملت، صنعت و معدن، کشاورزی، صادرات و تجارت مبلغ ۱۶۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،اسودی با اشاره به اهمیت تسهیلات در رونق تولید و رفع موانع تولید خاطر نشان کرد: بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و اجرای طرح‌های نیمه‌تمام و تامین سرمایه در گردش واحدها از مهمترین دغدغه‌ای کارگروه تسهیلات در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به سهمیه ۹هزار میلیارد ریالی استان در تسهیلات سال ۹۶ تا کنون ۸۹۹ واحد تولیدی بیش از پنج هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را دریافت کرده‌اند که حدود ۶۲درصد از سهم پرداختی کل استان است.

اسودی با اشاره به دستور دیگر کارگروه افزود: در این نشست مشکلات بانکی، مالیات و تامین اجتماعی سه واحد تولیدی بررسی شد.

وی تاکید کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۶۰۷ واحد تولیدی استان بررسی و برای رفع موانع یک هزار و ۴۶۲ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۱ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.