کد مطلب: ۲۲۴۱۹۴

آثار چکناواریان به موزه موسیقی اهدا شد

آثار چکناواریان به موزه موسیقی اهدا شد

در این گزارش به اتفاقاتی که در موسیقی کشور در آبان 96 رخ داد، می‌پردازیم.

در این گزارش به اتفاقاتی که در موسیقی کشور در آبان 96 رخ داد می‌پردازیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آثار لوریس چکناواریان موزیسین بزرگ به موزه موسیقی اهدا شد. این موزیسین آثار مشهور و ماندگار فراوانی دارد.

این کار با حضور علی مراد خانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان 96 به مکان دیگری منتقل شد. مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری ارشاد از تغییر مکان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در ساختمان دفتر موسیقی تنها یک جابه‌جایی صورت گرفته است؛ به این ترتیب که ساختمان دفتر موسیقی در همان محوطه تالار وحدت به مکانی در کنار ساختمان معاونت امور هنری تغییر مکان داد.

با انتشار خبر بیماری غلامرضا صنعتگر و بستری شدن این خواننده پاپ در بیمارستان، روز جمعه 19 آبان 96 علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد به ملاقات این هنرمند رفت و وضعیت بیماری او را از نزدیک پیگیری کرد.

علی مرادخانی پس از بررسی اوضاع عمومی این خواننده اعلام کرد که در هفته‌های آینده در صورت به نتیجه نرسیدن درمان‌ها، غلامرضا صنعتگر از سوی وزارت ارشاد برای درمان به خارج از کشور اعزام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این اتفاق هیچگاه رخ نداد و این خواننده پس از چند ماه با پیگیری قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراحل درمان خود را سپری کرد.

به دلیل سپری شدن ایام محرم و صفر، در آبان ماه مانند مهر ماه کنسرتی برگزار نشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.