کد مطلب: ۶۶۲۹۴۴

آخرین آمار کرونا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱/ فوت ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

آخرین آمار کرونا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱/ فوت ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

در روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا دو رقمی شد و طی روزهای اخیر نیز تعداد فوت شدگان تک رقمی بود. جدیدترین آمارهای کرونا در کشور چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا دو رقمی شد و طی روزهای اخیر نیز تعداد فوت شدگان تک رقمی بود. جدیدترین آمارهای کرونا در کشور چیست؟

براساس گزارش ایسنا ، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۵۳ مبتلای به کرونای جدید شناسایی شده و ۳ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۱۵ خردادماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۳۱ نفر ماند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۵۵ هزار و ۴۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۴۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۹۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر شمار شهرستان‌های در وضعیت قرمز و نارنجی صفر است و ۱۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

طبق اعلام وزارت بهداشت، کرونا تا ظهر یکشنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۱) هفت میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۳۱ نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز ۱۴۱ هزار و ۳۳۱ نفر را به کام مرگ کشانده است.

از سوی دیگر، هفت میلیون و ۵۵ هزار و ۴۹۳ نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۶ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱) به طور متوسط هر ساعت ۷ نفر در ایران مبتلا و کمتر از یک نفر قربانی کرونا شده و در هر ساعت ۶۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند. در این اینفوگرافیک روند شیوع کرونا در ایران طی یک ماه اخیر (از پانزدهم اردیبهشت تا پانزدهم خرداد ۱۴۰۱) را مشاهده می‌کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.