خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۳۳۷۳

آخرین خبرها از عرضه اولیه آریاساسول

آخرین خبرها از عرضه اولیه آریاساسول

در حالی که شنیده ها حاکی از آن بود که عرضه اولیه آریاساسول در روز آینده رخ خواهد داد، معاون بازار فرابورس اعلام کرد که آریاساسول احتمالا اواخر اردیبهشت وارد فرابورس می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وعده بورسی شدن آریاساسول از اواسط سال گذشته داده شد و قرار بود در روزهای پایاین سال ۱۳۹۸ سهام این شرکت در فرابورس عرضه شود اما در نهایت اعلام شد به دلیل شیوع کرونا این اتفاق در اولین فرصت در سال ۱۳۹۹ رخ خواهد داد.

درحالی که شنیده ها حاکی از آن بود که این عرضه در روز آینده رخ خواهد داد، معاون بازار فرابورس اعلام کرد که آریاساسول احتمالا اواخر اردیبهشت وارد فرابورس می شود.

مهرماه سال گذشته جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، اعلام کرد تا پایان سال دو شرکت جدید را در بورس عرضه اولیه می‌کنیم. "آریا ساسول"، "تند گویان" و "بوعلی سینا" سه شرکتی هستند که حداقل دو تا از آنها بورسی می‌شوند. در این راستا شاهد عرضه سهام تندگویان در فرابورس در روزهای پایانی سال گذشته بودیم اما سهام آریا ساسول عرضه نشد و شیوع کرونا به عنوان عدم عرضه این شرکت اعلام شد.

در این میان، هفته گذشته باز هم بر عرضه آریا ساسول تاکید و اعلام شد که در هفته آخر فروردین ماه عرضه سهام این شرکت صورت خواهد گرفت.

عرضه سهام آریاساسول در اواخر اردیبهشت

درحالی که قرار بود عرضه اولیه سهام آریا ساسول در فروردین ماه صورت بگیرد، افسانه اروجی معاون بازار فرابورس، با بیان اینکه عرضه سهام آریا ساسول در فروردین ماه صورت نخواهد گرفت، اظهار کرد: پیگیر عرضه سهام آریا ساسول در فرابورس هستیم. قرار بود این اتفاق در هفته جاری رخ دهد اما از آنجاکه فرآیند پذیرش، درج و عرضه سریع انجام می شود گاهی همه موارد مد نظر هیات پذیرش تکمیل نمی‌شود.

وی از عرضه سهام آریا ساسول در فرابورس در اواخر اردیبهشت ماه خبر داد و به این سوال که علت تاخیر عرضه چیست، پاسخ داد: هیات پذیرش برای عرضه نکته ای را اعلام کرده است که تا زمان عرضه باید برطرف شود و پیگیر آن هستیم. بر این اساس در هفته جاری در فرابورس عرضه اولیه نخواهیم داشت.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با فاصله باید عرضه بشن مثلا چهارشنبه آخر هر ماه که تکلیف همه روشن باشه از همه لحاظ ..همین شستا سه شنبه بورسو نابود کرد..ترکشش تا هفته بعد نکشه من گوسفند قربانی می کنم. مدیران بورس اگر دلشون به حال کسی اگر بسوزه

    • شاپور

      گوسفندو قربانی کن امروز 22 هزار مثبت خورد

  • علی

    با سلام و ادب. زبانم مو در آورد از بس گفتم کارگزاری ها در خرید سهم عرصه اولیه تخلف می کنند و نمی خرند. آهاااااااای مدیران بورس و فرابورس، آهاااااای بازرس و ناظر سازمان بورس، آهااااای مدیران صاحب وجدان بیدار ، به تخلفات کارگزاری ها برسید . اگر بلد نیستید چکار کنید ، من میگم. یک بخشنامه بزنبد، از همون بخشنامه های فوری که شبانه می زنید، و بنویسد اگر کارگزاری با وجود درخواست عرضه اولیه، سهام نخرید با دو برابر مبلغ آورده سهام جریمه شود. اگر حل نشد من از بورس میرم بیرون.

    • ناشناس

      چی میشه عرضه اولیه ها یه جوری میشد که کارگزاری نمیتونست دخالتی داشته باشه

  • ناشناس

    هنوز رییس جدید نیومده شاخص ریخت که بابا نخواستیم

    • ناشناس

      به هر نفر حدود ۸۰۰ هزارتومان سهام‌میدن

  • ناشناس

    سلام به بازنشستگان نیروهای مسلح اعلام شده سهام شرکت مذکور بصورت اقساط واگذار می شود لطفا تعداد سهام و مبلغ آن اگر مقدور است اعلام بفرمایید

  • ناشناس

    مشکله این آریا سسول چیه دو ماهه عقب میفته.چرا انقدر صبا و شستا به سرعت ارائه شدند؟

  • محمد

    چرا وقتی میخوان بودجه رو از مردم بگیرن یه ضرب و تقسیمی چیزی انجام نمیدن که بفهمن به هر نفر چند سهم تعلق میگیره؟یارو ورداشته طلاهای زنشو بخاطر هشت تومن فروخته الانم شاکیه که چرا کمتر از نصف سهم اعلام شده سهم داره؟

  • حاجی

    کسی که پول طلا شو بده سهام بخره واقعا مغزش یه چیزیش میشه طلا سودش بیشتر از سهامه

    • امیر مردانی

      داداچ تو باغ نیستی طلا سودش خیلییییییییییی کنده و بورس اگه بلد باشی تو 1 ماه پولت 2 برابر میشه.

    • محمد

      داداش مثه که شما تو باغ نیستی?
      یک ماهه دوبرابر ؟
      جنگه مگه…همین شماها بورس رو خراب کردین
      درسته ک رو کاغذ شدنیه ولی حرفه ای ترینام همچین توقعی از بورس نداشتن و ندارن
      کسی ک بتونه مداوم ماهی ۲۰ درصد از بورس سود بگیره خیلی دیگه کار درسته…
      حالا ماهی صد درصد ممکنه تو کل زندگیت یه بار اتفاق بیوفته?
      یه حساب با خودت بکن اینجوری قرار بود سود بگیریم ک طی یک سال ۱۲ ماهه من باید پولم ۲ به توان ۱۲ میشد که میشه یجیزی حدود ۴۲۰۰ برابر
      حتی اگه با پونصد هزارتومنم وارد شده بودم الان میلیاردر بودم??? ولی من با ۱۰۰ میلیون وارد شدم هنوز میلیاردر نیستم بعد این همه مدت?
      تورو خدا توقعات فضایی نداشته باشین باعث میشه زندگیتونو به باد بدین…

  • منصور حسن زاده

    رفقا . عرضه اولیه آریا چنده؟