فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۴۳۲۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه اولیه شستا چه شد؟

عرضه اولیه شستا چه شد؟

هرچند طبق اعلام قبلی معاون سازمان بورس قرار بود تا پایان روز دوشنبه ۲۵ فروردین آگهی عرضه اولیه شستا برای روز چهارشنبه منتشر شود اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هرچند طبق اعلام قبلی معاون سازمان بورس قرار بود تا پایان روز دوشنبه ۲۵ فروردین آگهی عرضه اولیه شستا برای روز چهارشنبه منتشر شود اما این اتفاق نیفتاد. با این حال تجربه عرضه اولیه برخی نمادها مثل سیمان ساوه نشان می‌دهد ممکن است سه‌شنبه آگهی شستا منتشر و عرضه اولیه آن روز چهارشنبه انجام شود. در عرضه اولیه سیمان ساوه، آگهی عرضه اولیه ۲۰ اسفند ماه منتشر و اعلام شد که فردا یعنی ۲۱ اسفند ماه این عرضه اولیه انجام خواهد شد. حال ممکن است اتفاق مشابه این، برای شستا رخ دهد.

این در حالیست که عصر روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه، محمود گودرزی، معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران از قطعیت زمان عرضه اولیه سهام شستا در بورس تهران، روز چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۹۹ خبر داد.

وی اظهار کرد: آگهی عرضه اولیه سهام شستا تا عصر امروز در سایت بورس تهران و کدال منتشر خواهد شد.

با این حال عدم انتشار آن به نظر نمی‌رسد به معنای لغو این عرضه اولیه در روز چهارشنبه باشد. پیش از این تجربه‌هایی مانند سیمان ساوه بوده که نشان می‌دهد تا روز قبل از عرضه اولیه هم ممکن است آگهی آن منتشر نشود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.