کد مطلب: ۵۱۵۹۶۴

آخرین خبرها از مذاکرات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

آخرین خبرها از مذاکرات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شنبه شب وارد تهران شد که امروز با رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امورخارجه درباره آخرین تحولات در فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب کاهش تعهدات برجامی دیدار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماینده ایران در آژانس که در مذاکرات روز یکشنبه ایران و آژانس حضور داشته است گفتگوهای امروز را «مفید» ارزیابی کرد.

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی در وین، با انتشار توییتی نوشت: «ایران و آژانس گفتگوهای مفیدی را بر اساس احترام متقابل داشتند که نتایج آن امشب منتشر خواهد شد.»

دیدار مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با ظریف

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.

براساس گزارش ایسنا ،«رافائل گروسی»، که شب گذشته وارد تهران شد، عصر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت خارجه دیدار و رایزنی کرد.

سفر رافائل گروسی به تهران در آستانه اجرای تصمیم ایران برای لغو نظارت‌های فرا پادمانی بر فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان انجام شده است.

گروسی صبح امروز نیز با علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و رایزنی کرد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شنبه شب برای دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات در فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب کاهش تعهدات برجامی، وارد تهران شد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.