کد مطلب: ۵۶۶۲۸۱

رزم حسینی مطرح کرد:

اجرای مزایده ۶ هزار محدوده معدنی تکمیل می‌شود

اجرای مزایده ۶ هزار محدوده معدنی تکمیل می‌شود

وزیر صمت با تأکید بر اجرای تمام مراحل مزایده سراسری محدوده‌های معدنی به صورت شفاف و قانونی، از تکمیل اجرای این طرح بزرگ در آینده نزدیک با افزایش تعاملات بین دستگاهی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در نشست «بررسی نحوه تداوم مزایده سراسری محدوده‌های معدنی» اجرای این طرح را در راستای اجرای تکالیف قانونی وزارت صمت و همچنین تأکیدات مقامات عالی نظام عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اجرای این طرح بزرگ به صورت کاملا شفاف و قانونی در جریان است و با استقبال بسیار خوب افراد دارای صلاحیت فنی و مالی همراه شده است.

شاتاوی با اشاره به برخی ابهامات ایجاد شده در خصوص اجرای این طرح بزرگ، گفت: از روز اول اجرای مزایده سراسری شش هزار محدوده معدنی، حجم عظیمی از سنگ‌اندازی‌ها، کم لطفی‌ها و مانع تراشی‌ها در مسیر اجرای آن را پیش بینی می‌کردیم و با علم به گستردگی هجمه‌سازی‌ها علیه این طرح عدالت گستر نسبت به اجرای آن اقدام نمودیم.

وزیر صمت ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت همواره از حضور و همراهی کلیه نهادهای نظارتی در مسیر اجرای طرح‌ها و فرایندهای اقتصادی این وزارتخانه استقبال نموده است و در خصوص اجرای طرح فعال سازی معادن نیز براساس نظرات اعلامی مسئولان دستگاه قضایی هیچگونه شائبه ای متوجه این وزارتخانه نبوده و نیست.

رزم حسینی از وجود برخی غرض ورزی‌های سیاسی و جریان‌سازی‌های رسانه‌ای علیه این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی صحنه آرایی‌های مخرب رسانه‌ای، آگاهانه یا ناآگاهانه، کاهش اعتماد مردم نسبت به نظام را در پی دارد.

وی در پایان با تقدیر از تعاملات و همراهی‌های دستگاه قضایی در مسیر رشد تولید کشور، تکمیل هرچه سریع‌‌‌تر فرایند اجرایی طرح آزادسازی شش هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور را با افزایش تعاملات بین دستگاهی خواستار شد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.