کد مطلب: ۶۹۱۹۲۶

آخرین خبر از پرداخت یارانه نقدی/ کالابرگ به میدان بازمی‌گردد؟

آخرین خبر از پرداخت یارانه نقدی/ کالابرگ به میدان بازمی‌گردد؟

اینکه دولت در ماه‌های آینده پرداخت یارانه نقدی را ادامه می‌دهد یا به ارائه کالابرگ می‌پردازد، در هاله‌ای از ابهام بود. اما با صحبت‌های امروز وزیر اقتصاد به نظر می‌رسد دولت بر ارائه کالابرگ مصمم است و این طرح از ماه‌های آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر اقتصاد گفت: با توجه به این‌که پرداخت یارانه‌ها حکم قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است و دولت به جهت اینکه می‌خواست حتما حمایت اولیه صورت بگیرد، در ماه‌های گذشته تلاش کرد پرداخت یارانه نقدی داشته باشد؛ تا زمانی که زیرساخت ارائه کالابرگ آماده شود.

خبرآنلاین گزارش داد، احسان خاندوزی در توضیح طرح کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: این گزارش قرار است تا آخر مرداد توسط دوستان ارائه شود و امیدواریم اوایل شهریور ماه بعد از ارائه گزارش، تصمیم نهایی در خصوص جزئیات تغییر شیوه پرداخت یارانه‌ها صورت گیرد.

خاندوزی متذکر شد: پس از تصمیم نهایی ستاد اقتصادی دولت، شیوه پرداخت کالابرگ و نحوه دریافت آن را اعلام خواهیم کرد.

خاندوزی در پاسخ به این سوال که آیا مردم می‌پذیرند بعد از چندین سال دریافت یارانه، به صورت نقدی کالابرگ دریافت کنند، عنوان کرد: با توجه به این‌که پرداخت یارانه‌ها حکم قانون بودجه سال ۱۴۰۱ است و دولت به جهت اینکه می‌خواست حتما حمایت اولیه صورت بگیرد، در ماه‌های گذشته تلاش کرد پرداخت یارانه داشته باشد؛ تا زمانی که زیرساخت ارائه کالابرگ آماده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من یه زنم سرپرست ۳ بچه ام پول آب برق با هم یارانه میپردازم بخدا بچه هام مریض میشه با هم یارانه دکتر میبرم مشکلاتمون زیاده یارانه را قط نکنین من زن التماس کدوم نامرد کنم پول آب برق بدبختیمو بده یبارم درست فکر کنین تصمیم بگیرین

  • ناشناس

    تو رو خدا یارانه نقدی رو حذف نکنید تو رو به امام حسین قسم

  • ناشناس

    سلام به مافقط ۳باریارانه دادندیک یارانه توحساب هست ولی مسدوده چیه جریانش واقعانیازمندن

  • ناشناس

    ما تنها درآمدمون یارانه هیئت با 300 پول بهزیستی توروخدا نقدی بدین عجب جایی گیر کردیم خدایا

  • ناشناس

    ما نیاز به کالا برگ نداریم
    یارانه را نقدی پرداخت کنید
    خودمون کالا میخریم
    گرسنگی را میشه تحمل کرد اما بی پولی را نه
    ما گذران امور زندگیمون با همین یارانه بود

  • انوش

    یارانه باید نقدی پرداخت بشه و اگر دولت و مجلس اصرار بر کالا برگ دارند باید قیمت حامل های انرژی به سال 88 برگرده و اقلامی که با کالا برگ داده میشه به قیمت سال 88 یعنی قبل از ازاد سازی یارانه ها باشه نه به قیمت سال 1400 مگر شما یارانه را در این سال آزاد کردید . این یعنی دولت داره آشکارا دست تو جیب مردم میکنه و مردم رو احمق فرض کرده و این برای ما مردم مورد قبول نخواهد بود.

  • لیلا

    یارانه به صورت نقدی باشه بهتره برای زنان بی سرپرست بهتره برای مردم هم بهتره میشه اجاره خونه داد و خیلی چیزای دیگه لطفا همون نقدی باشه

  • لیلا

    سلام.تو روخدا همون یارانه نقدی بدید من ی زن سرپرست هستم ی بچه دارم تنها درآمدم یارانه هست تو روخدا یارانه رو نقدی بدید

  • مریم

    سلام.تو روخدا همون یارانه نقدی بدید من ی زن سرپرست هستم ی بچه دارم تنها درآمدم یارانه هست تو روخدا یارانه رو نقدی بدید

  • ناشناس

    کالا برگ نمی خواهیم یک کلام ختم کلام