کد مطلب: ۵۸۷۹۴۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو / ۴ خودرو حراج شده چیستند؟

امروز آخرین مهلت ثبت نام یارانه خودرو / ۴ خودرو حراج شده چیستند؟

امروز آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق‌العاده جدید خودروهای ایران‌خودرو است. در این طرح رانا پلاس، پژو ۲۰۷، دنا پلاس و پژو پارس بنزینی زیر قیمت بازار عرضه شده و با قرعه‌کشی به مشتریان برنده تحویل داده خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق‌العاده جدید خودروهای ایران‌خودرو است. در این طرح رانا پلاس، پژو ۲۰۷، دنا پلاس و پژو پارس بنزینی زیر قیمت بازار عرضه شده و با قرعه‌کشی به مشتریان برنده تحویل داده خواهد شد.

حتی زیان بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی ناشی از ارزان‌فروشی و وجود ۱۴۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازان هم باعث نشده که آنها دست از فروش فوق‌العاده و توزیع رانت بردارند.

در آخرین پیش‌فروش قرار است بزرگترین خودروساز دولتی کشور چهار خودرو را با قیمتی ارزان‌تر از بازار و با زمان تحویل ۹۰ روزه در اختیار تعداد محدودی از مشتریان قرار دهد.

در فروش فوق‌العاده جدید خودروهای ایران‌خودرو قیمت خودرو پارس بنزینی در حالی ۱۴۰ میلیون تومان است که قیمت این محصول در بازار به بیش از ۲۸۰ میلیون تومان می‌رسد. برندگان قرعه‌کشی این خودرو عملا با پرداخت مبلغ یک خودرو گویی دو خودرو دریافت کرده و رانت قابل توجهی به جیب خواهند زد.

ثبت نام برای این خودروها تا امروز جمعه، ۲۳ مهر ماه ادامه دارد.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

بخشی از نظرات مخطبان تجارت‌نیوز درباره این طرح را در گزارش « فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مهر ۱۴۰۰ » بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازار آزاد خودرو رو خودتون گرون کردین که کسی نتونه از بیرون بخره و تو قمار قرعه کشی شما شرکت کنه.

  • ناشناس

    بیش از 10بار اسم نوشتم همش الکیه .کووووووووو ماشین نیس قرعه کشی برای اونایی هس که …

  • حمیدحمید

    خسته شدم تورو خدا کی دیگه

  • علی

    نیازی به یارانه دادن خودروساز به ملت نیست! شما تولید رو بالا ببرید که قیمت بازار بیاد پایین، نه اینکه با تولید کمتر از نیاز بازار و منع واردات خودرو قیمتارو ببرید.

  • ناشناس

    دست اندرکاران تجارت نیوز اگه از متن هایی که در خصوص حراج ماشین و رانت وغیره سودی نمی برید پیشنهاد میکنم با این مدل خبر رسانی خودتان را منفور نکنید واقعا نمک به زخم مردم پاشیدن است.مردمی که بابت خودروهای بی کیفیت داخلی نسبت به چند سال قبل چندین برابر باید پول بدهند تازه منت هم بشوند.

  • نیلو

    سلام بنده ماشین دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک میخوام لطفا منو در قرکشی بیارید؟؟

  • نیلو

    من گفتم دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک میخوام خواهش میکنم منم در این قرکشی بزارید؟؟

  • جواد

    راست میگین واردات و آزاد کنید ببینید این لگنها رو کسی می‌خره اون موقع با این قیمت بهترین خودرو خارجی میشه خرید

  • ناشناس

    خوبه ولی اکه شرایط اقساطی باشه بهتره

  • ناشناس

    کسی که اسم حراج ومیاره شرف نداره اصالت ایرانی بودن هم نداره اگه دوست داری فوش نشنوی دیگه اسم حراج ونیاری خودروسازحتی داره واسه پولی که ازملت میگیره سودنمیده قیمت مشخص نیست سندیک سال رهن تحویل بعدیکسال سوارملت شده توچرااسم حراج ومیاری همش پیشکش شما