کد مطلب: ۵۵۳۱۲۲

آراد آهن، تامین کننده معتبر آهن‌آلات با بهترین قیمت در ایران

آراد آهن، تامین کننده معتبر آهن‌آلات با بهترین قیمت در ایران

آراد آهن مرجع فروش آهن‌آلات در بازار ایران است که شما می‌توانید قیمت میلگرد، قیمت آهن و قیمت دیگر آهن‌آلات را از آن به صورت لحظه به لحظه استعلام کنید.

یکی از اساسی‌ترین محصولاتی که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع آهن‌آلات است. از انواع آهن‌آلات می‌توان به تیرآهن، میلگرد، ورق فولادی و لوله اشاره کرد. خرید این محصولات از هر بنگاه و شرکتی توصیه نمی‌شود و بهتر است بعد از مشورت با افراد اهل فن در این زمینه، یک شرکت مطمئن را انتخاب کرد. آراد آهن مرجع فروش آهن‌آلات در بازار ایران است که شما می‌توانید قیمت میلگرد ، قیمت آهن و قیمت دیگر آهن‌آلات را از آن به صورت لحظه به لحظه استعلام کنید. فرآیند خرید از این شرکت بسیار آسان است و کافی است شما با تعیین محصول مورد نظر خود، آن را با مسئولین فروش شرکت در میان گذاشته و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایید. محصولات مختلفی در آراد آهن عرضه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به انواع میلگرد، انواع تیرآهن، ورق فولادی، لوله، نبشی، ناودانی، قوطی پروفیل، محصولات مفتول، شمش و لوازم سوله اشاره کرد.

صنعت فولاد ایران

ایران از نظر منابع معدنی در جهان جزو ۱۰ کشور اول جای دارد و در خاورمیانه اولین کشور غنی از نظر منابع معدنی است. ذخایر سنگ آهن در کشور ایران حدود ۲.۷ میلیارد تومان است که هشت دهم درصد از کل ذخایر جهان را به خود اختصاص داده است. حدود ۵۵۰۰ عملیات در معادن مختلف در کشور ایران بهره‌برداری شده است که بیشترین میزان را در معادن سنگ آهن به خود اختصاص داده و سبب اشتغال حدود ۱۸۵۱۰ کارمند شده است. روند تولید سنگ آهن در ایران به صورت صعودی است و حدود ۱۳ درصد سالانه رشد دارد. از بزرگترین ذخایر سنگ آهن ایران می‌توان به گل گهر کرمان که نزدیک یک میلیارد تن، سنگان خراسان ۸۵۰ میلیون تن و چادر یزد ۲۹۵ میلیون تن ذخایر سنگ آهن دارند، اشاره کرد. در سال‌های اخیر صادرات سنگ‌آهن به کشورهای خارجی رشد چشمگیری داشته است و لازم به ذکر است که بیشترین صادرات به کشور چین از طریق بخش خصوصی انجام شده است. قیمت آهن به عوامل مختلفی بستگی دارد که صادرات و واردات از جمله این عوامل است.

آراد آهن در یک نگاه

آراد آهن یکی از مجموعه های فعال در زمینه صنعت فولاد کشور ایران است که به عنوان مرجع معتبری برای دریافت قیمت روز محصولات فولادی در بازار ایران شناخته شده است. این شرکت دارای مجوز کسب فعالیت از وزارت صمت و صنف آهن‌فروشان ایران است و به همین دلیل در سفارشات غیر حضوری فعالیت گسترده‌ای دارد. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و عرضه کننده انواع آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی در بازار فولاد ایران است. آراد آهن اصفهان با اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق، ارائه خدمات برتر و قیمت مناسب همواره در صدد جلب رضایت مشتریان است.

فعالیت‌های آراد آهن

آراد آهن یکی از شناخته ترین برندهای بازار ایران است که با ارائه قیمت‌های مناسب در حوزه فولاد ، همواره اکثر سازمان‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی و ارگان‌های دولتی در لیست مشتریان پایه ثابت این مجموعه قرار دارند. از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت عرضه انواع آهن‌آلات با بهترین قیمت در بازار آهن است. شما نیز می‌توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

این شرکت با کلیه کارخانجات اصفهان اعم از کارخانه ذوب آهن اصفهان، کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و کارخانه فولاد مبارکه و همچنین با کارخانه‌های فولاد خراسان، کارخانه سرمد ابرکوه و کارخانه فولاد تاراز شهرکرد به طور مستقیم در ارتباط است و همین مسئله باعث می‌شود، قیمت ارائه شده از این شرکت بسیار مناسب باشد. بسیاری از افراد فعال در این زمینه قیمت تیرآهن را همیشه از این سایت استعلام می‌کنند.

محصولات آراد آهن

شرکت آراد آهن عرضه کننده انواع آهن‌آلات برای پروژه های بزرگ عمرانی و صنعتی است و شما به هر محصولی که در این زمینه نیاز داشته باشید، می‌توانید از این شرکت سفارش دهید. محصولات متنوعی در این شرکت عرضه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به انواع تیرآهن، لوله، ورق، پروفیل، نبشی، ناودانی، محصولات مفتولی ،قوطی و میلگرد اشاره کرد. همه این محصولات نام برده شده خودشان تنوع بالایی دارند و در سایت آهن آراد به صورت کاملا منظم طبقه‌بندی شده‌اند. به عنوان مثال از انواع پروفیل‌های عرضه شده در این سایت می‌توان پروفیل زد، پروفیل آبرو و پروفیل درب و پنجره را نام برد. توری حصاری، توری فرنگی، توری پرسی، توری مرغی و توری گابیون در دسته محصولات مفتولی جای دارند و قیمت هر کدام را می‌توانید در اراد آهن لحظه به لحظه دنبال کنید. قیمت میلگرد و قیمت تیرآهن بیش از موارد دیگر مورد توجه است و به همین دلیل آراد آهن حساسیت ویژه‌ای به دارند. شمش فولاد نیز از جمله محصولات عرضه شده در این شرکت است که با توجه به کاربرد خود کارخانه‌های مختلفی آن را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. یکی دیگر از محصولات پرفروش در این مجموعه لوازم سوله است. از انواع ورق‌های آهنی که در این مجموعه به عرضه می‌رسد می‌توان به ورق سیاه، ورق روغنی، ورق رنگی، ورق آجدار، ورق گالوانیزه، ورق اسیدشویی و ورق کرکره اشاره کرد. لوله داربستی، لوله مانیسمان، لوله گازی، لوله مبلی، لوله گالوانیزه، لوله جدار چاه و لوله اسپیرال نیز دسته‌بندی انواع لوله عرضه شده در این مجموعه را تشکیل می‌دهند. بهترین قیمت میلگرد ساده، آجدار و کلاف را در این سایت می‌توانید بیابید. برای مشاهده قیمت انواع تیرآهن مانند تیرآهن IPE ، تیرآهن INP ، تیرآهن هاش سبک، تیرآهن هاش سنگین و تیرآهن لانه زنبوری (CPE) یا CNP بهترین مرجع، آراد آهن است.

فرآیند خرید از شرکت آراد آهن

شرکت معتبر آراد آهن همواره قیمت محصولات مختلفی نظیر انواع میلگرد ، انواع تیرآهن ، انواع قوطی، شمش، نبشی، لوازم سوله، ورق فولادی، لوله، محصولات مفتولی، پروفیل آبرو، ناودانی و سپری را به صورت لحظه‌ای برای عموم گزارش می‌دهد. برای خرید از این سایت ابتدا باید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ارتباط تلفنی که با کارشناسان واحد فروش برقرار خواهید کرد، آن را برای بررسی قیمت و موجودیت کالا انتقال دهید. با پیگیری و بررسی سفارش شما نتیجه به شما ابلاغ می‌شود. در صورت موجود بودن کالا و رضایت شما فاکتور خرید برای شما ارسال می‌شود و سفارش شما توسط واحد کنترل کیفیت آماده می‌گردد. سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل تعیینی شما ارسال می‌گردد. البته شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی آراد آهن (http://t.me/aradahan) از تحلیل بازار آهن ایران و قیمت روز آهن‌آلات مطلع شوید و راه های ارتباطی با مسئولین شرکت را بیابید.

راهنمای قبل از خرید آهن‌آلات

با توجه به اینکه تنوع محصولات فولادی بسیار زیاد است و کارخانه‌های مختلفی با استاندارهای مختلف این محصولات را تولید می‌کنند، برای خرید این محصولات باید به راهنمای خرید آهن آلات توجه ویژه ای داشت. در این مجال با برخی از نکات قبل از خرید آهن آشنا می‌شوید.

تحقیق جامع و کامل در مورد محصول مورد نظر

قبل از خرید آهن آلات باید مشخصات محصول با توجه به کاربرد آن را به صورت کاملا دقیق باید مشخص کنید. کارخانه‌های مختلفی در تولید انواع آهن‌آلات فعالیت دارند و این محصولات را در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌کنند. یک خرید اشتباه می‌تواند شما را با یک دچار ضرر زیادی کند. به عنوان مثال قیمت روز میلگرد همیشه توسط افراد متخصص استعلام می‌شود تا دچار اشتباه نشوند.

3jhgf

مشورت با افراد آگاه و فعال در زمینه آهن‌آلات

همواره مشورت و کمک گرفتن از افراد اهل فن می‌تواند شما را از بروز ضررهای زیاد دور کند. شما در این زمینه می‌توانید با مشاوران آراد آهن در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را از آنها بگیرید.

تعیین ظرفیت بار مورد نظر

شما نسبت به پروژه خود ظرفیت بار مشخصی خواهید داشت. بهار است پیش از خرید از میزان تناژ، شاخه و هر معیاری که وجود دارد، مطلع باشید. حداقل ظرفیت خرید از کارخانه‌ها حدود ۲۵ تن است به همین دلیل اگر ظرفیت بار شما کمتر از آن است باید آراد آهن آن را از انبار برای شما تهیه و ارسال نمایید.

استعلام قیمت محصول از کارخانه‌ها و بنگاه‌های مختلف

پیش از خرید آهن آلات باید قیمت محصول مورد نظر خود را از انبارها و کارخانه‌های مختلف بگیرید تا بهترین قیمت محصول را بدانید و از یک شرکت مطمئن آن را بخرید. قیمت تیرآهن و دیگر محصولات فولادی به صورت آنلاین در بسیاری از شرکت‌های معتبر گزارش می‌شود.

دریافت پیش فاکتور از شرکت یا بنگاه مورد نظر

در صورتی که حتی از شرکت معتبری می‌خواهید خرید خود را انجام دهید، پیش‌فاکتور خرید خود را دریافت کنید و با قیمت استعلام کرده خود مطابقت دهید. گاهی ممکن است در فاکتور چه به صورت عمدی و یا سهوی اعداد اشتباهی ثبت شود و شما دچار ضرر شوید. در پیش فاکتور همیشه ریز مبالغ به صورت دقیق ذکر می‌شود.

جمع‌بندی

با توجه به ذخایر معدنی سنگ آهن غنی در ایران، صنعت فولاد روز به روز در حال پیشرفت است. ایران در صنعت فولاد در خاورمیانه حرف اول را می‌زند و بیشترین صادرات را در این زمینه به خود اختصاص داده است. با توجه به انبوه تولیدات در این زمینه وجود شرکت‌های معتبر برای عرضه انواع آهن‌آلات انری ضروری است. آراد آهن با بیش از دو دهه سابقه در زمینه عرضه انواع آهن‌آلات می‌تواند در خرید میلگرد ، تیرآهن و دیگر محصولات مرجع مناسبی باشد. این شرکت محصولات مختلفی عرضه می‌کند و شما می‌توانید خرید تیرآهن با بهترین و ارزان‌ترین قیمت را انجام دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.